Eriksendrul Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg lurer på om det er mulighet for og sette min World of warcraft konto på en annen E-mail uten og gi bort Battle.net brukern min ? Siden det er en venn av meg som vil begynne og spille WoW men jeg har et annet spill koblet til min battle.net bruker som jeg spiller ofte så er det noen løsing på åssen han kan spille WoW med min gamle bruker uten at han er nødt for og få hele battle.net brukern min ? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ja, har selv byttet email engang. Logg på Battle.net og skriv ticket om det. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ja, har selv byttet email engang. Logg på Battle.net og skriv ticket om det. Tror ikke det er mulig det OP skriver om Skifter du e-mail så er det på battle.net kontoen og ikke spillet Er laget sånn fordi kontoer er personlig Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jah riktig det, leste litt for fort gjennom. Lenke til kommentar
Gilatar Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Bleh. Prøver å endre emailen min for øyeblikket, men Blizzard Support er jo nødt til å være en forbannet smerte i bakenden. Som noen sa, opprett en ticket så skal det nok ordne seg. Endret 25. oktober 2013 av Gilatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå