MohWarfighter Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Hei! Jeg vet det er en del folk som har spurt om dette, men ingenting passer etter mine behov Jeg skal spille (trenger ikke helt hardcore da fordi jeg skal uansett få PS4, men den skal være såpass god at den kan kjøre guild wars 2 på medium og battlefield 4 på lav, surfe, lage videoer, se på filmer , god batteritid og vare lenge. Den skal altså bli brukt til mange ting . Jeg ønsker meg mest mac eller macbook bare for å si det fordi jeg er oppvokst med windows og jeg vil helst prøve noe nytt. Jeg vil også bare si når vi er i gang: Tusen takk for alle svarene jeg har fått på alle trådene. Jeg er ikke så gammel bruker, men det har dere veiledet meg med. Takk Endret 24. oktober 2013 av MohWarfighter Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Du skal spille, og da kan du bare stryke MAC'en fra lista med en gang, med de spillene der. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Du skal spille, og da kan du bare stryke MAC'en fra lista med en gang, med de spillene der. Jeg er sikker på at dette er den beste macen eller et av dem: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MACBPMD103HA/apple-macbook-pro-15-4-md103 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er sikker på at dette er den beste macen eller et av dem: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MACBPMD103HA/apple-macbook-pro-15-4-md103 Og likefullt ubrukelig til Battlefield... Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Og likefullt ubrukelig til Battlefield... Jeg begynner å tro at du er en sånn apple hater :S Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Og jeg begynner å bli overbevist om at du bare er her for å trolle... Lenke til kommentar
Thurban Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Skal du spille så gjør du en tabbe ved å kjøpe Mac. Etter mine erfaringer kjører Windows veldig ustabil på Mac og tror ikke battlefield kan bruker på OSX. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 når det gjelder battlefield på mac så tro jeg det er dødt løp, men spilling generelt går jo bra på mac. Er ikke alle spill som går på mac, men de som går fungerer jo bra. Og du skal nok ut med mye mer for å få en mac som fungerer bedre til spill enn den du har funnet der, så ja, du har rett i at den beste av dem Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Skal du spille så gjør du en tabbe ved å kjøpe Mac. Etter mine erfaringer kjører Windows veldig ustabil på Mac og tror ikke battlefield kan bruker på OSX. da tror jeg du har hatt uflaks, for en kompis av meg har mac, og han spiller spill i windows på mac. og det fungerer utmerket Lenke til kommentar
hawk52 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 GT 650M er mer enn nok til å dra BF4 på medium, så det skal være tilstrekkelig, men det kan oppstå andre problemer med en Mac. Jeg ville gått for PC i dette tilfellet. Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Windows kjører ikke ustabilt på mac. Faktisk ble MacBook Pro kåret av PCWorld til den beste Win7 laptoppen for en stund tilbake. Jeg har selv brukt Win7 på alle mine Mac laptopper de siste årene. Jeg bruker selv både Win7 og Mac OSX daglig. Jeg har en PC desktop WIn7 (riktignok med Mac OSX og Linux i tillegg) og en MacBook Air. Jeg har vært veldig fornøyd med mine Mac laptopper. Jeg hadde en PowerBook G4 fra 2005 til 2007, en MacBook Pro 15 tommer (Core2Duo) fra 2007 til 2010, en 15 tommer (i5) fra 2010 til 2011 og en MacBook Air jeg fortsatt bruker. For spilling er en selvbygd PC desktop det klart beste. På laptop har jeg valgt Mac da batterilevetid og byggekvalitet har vært veldig bra. Min nåværende MacBook Air lever fortsatt 5 timer på batteriet, selv etter dagelig batteribruk i 2.5år. Du betaler litt ekstra for Mac laptoper, men tilsvarende PC laptoper er ikke veldig mye billigere. Da ser jeg på helheten av kvalitet på skjermer, vekt og batteritid. Mangen her vil selvsagt være uenige, da stortsett de fleste har ikke eid en apple laptop selv... Jeg skal ikke anbefale deg det ene eller andre, men jeg kan si at begge deler har sine fordeler og ulemper. Hvis du skal spille vil jeg uansett anbefale å ikke kjøpe en modell med integrert grafikk, såfremt det ikke er iten Iris Pro 5200 grafikken det er snakk om. NYeste MacBook Pro har forresten NVidia 750M, som er ganske brukbar. Det er verdt å legge merke til at apple kun bruker GDDR5 utgaven av kortene og ikke de billigere DDR3 utgavene som er langt svakere. Endret 24. oktober 2013 av tjbr Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 NYeste MacBook Pro har forresten NVidia 750M, som er ganske brukbar. problemet er at det kun er i retina-modellen til 20 000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå