Hazelhart Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Etter tre forsøk på å kjøpe billigere kontrollere på nettet, så kjøpte jeg en fra Elkjøp i dag som alltid har hatt gode bevegelige tommelspaker, men nå føler jeg selv uten å sammenligne den gamle (ødelagte) fra Elkjøp med den nye at den nye har for stramme tommelspaker, så dette går ikke an å spille med! Og akkurat nå ser det ut til at dette er slutten på spillingen. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Du har vell ikke kjøpt kinakopi? Vet elkjøp selger dem Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Du har vell ikke kjøpt kinakopi? Vet elkjøp selger dem Helsike, opprettet tråden i feil spillkonsoll, det er ikke Nintendo jeg referer til... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Ingen grunn til banning, dersom du har kjøpt original kontroller krever det bare en god del bruk før den blir myk som før. Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Ingen grunn til banning, dersom du har kjøpt original kontroller krever det bare en god del bruk før den blir myk som før. "Helsike" er ikke banning. Og nei, originale kontrollere har ikke tidligere krevd at jeg må spille mye med dem før de blir akseptable å bruke. Dette er den tiende kontrolleren/ gamepad jeg kjøper og er den første som er et mareritt å håndtere. De tidligere har vært rett og slett perfekte fra første sekund. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 http://no.wikipedia.org/wiki/Banneord, helsike er en variant av helvette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå