oya Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hva tror dere om dette oppsettet? Delta vifte, 136m³/time, 52 dB(A) Thermalright CPU-kjøler u/vifte Vil dette bli værd pengene? Kjører så klart viftekontroll på vifta da.... D kan være greit å ha litt ekstra power inn i mellom... Har et Asus P4C800 deluxe. Det vil ikke bli for mye for hovedkortet med denne viften nei? Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvorfor ikke en swifttech kjøler? En Mcx-4000 med vifteadapter om 120mm. vifte tror jeg flytter unna mer luft enn den deltaen du har nevnt og er langt mer stillegående (Hvis du ikke kjøper en 120mm. delta da!) Lenke til kommentar
oya Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 får vell kjøre på med swiftech da... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Thermalrighten er mye bedre!! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Om du skal kjøre deltaen gjennom viftestyring, så tenk på at den drar nesten 11w. Det er ikkje alle viftestyringa som taklar dette. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei Hiver meg på her jeg også :9 Skal også ha en ny kjøler til min P4 2.53 533FSB Er ute etter en av de beste luftkjølerne der jeg kan ha på en 80-120mm vifte. Poenget her er å ha en kjøler som trenger minst mulig luft, men som likevel klarer å kjøle bra nok. tengte da på å ha en vifte med >20db.. har ingen planer om overklokking, men fint om jeg kunne ende opp på ca 40grader max load.. Ligger nå på ca 53 med boxed vifta. Takker for tips /steinih :-) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Den thermalright kjøleren nevnt øverst vil jeg tro kjøler noe bedre enn swiftech. Hvertfall i følge de testene jeg har sett som har testet begge (overclockers.com bla). Det er jo litt kinky å feste en funnel på den kjøleren, men den tar jo 92mm. Lenke til kommentar
oya Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 OK, da blir det thermalright da.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Sjekk den i my hardware i siggen min. Digger denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå