Icenor Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Apple gjør dette fordi dem VIL være eneste leverandør av produktene side, men for å unngå "konkurranse" problemer lar dem andre selge produktene uten noen fortrinn. Hvilke "konkurranse" problemer er dette? Hvis Apple ønsker å være den eneste forhandler av sitt eget produkt, så har de da all rett til det... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hos Apple kan i tillegg til fri frakt få gravert tekst på iPad. For de som liker sånn. Selv har jeg en iPod med gravert tekst som gjør den 1 % mer personlig. Skal du derimot selge den engang tror jeg ikke at navnet ditt gravert inn på baksiden er noe pluss. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvilke "konkurranse" problemer er dette? Hvis Apple ønsker å være den eneste forhandler av sitt eget produkt, så har de da all rett til det... Selvsagt, så lenge de ikke bryter noen lover når de gjør det. F.eks konkurranselovgivningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg kjenner flere som jobber innen elektrovarehandel og Apple-produkter er rett og slett omsetning. Det er noe butikkene har fordi kunden forventer å kunne dra på Expert eller Elkjøp og kjøpe seg en Mac eller en iPad. Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Mange av nettbutikkene som pusher Applebutikker er ikke autoriserte. Ta en tur til Elkjøp så får dere priser i butikk som er like eller bedre enn hos Apple.no. Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hvilke "konkurranse" problemer er dette? Hvis Apple ønsker å være den eneste forhandler av sitt eget produkt, så har de da all rett til det... Mente i sammenheng når dem kontrollerer markede, da kan mange butikker\nettbutikker bare stenge.. fordi apple databutikkene vil altid ha best pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg