Patrokolos Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg spilte gjennom Unreal 2 for en tid tilbake. Da jeg kom innpå dette forumet, så klagde alle på at det var for kort. Ok, jeg brukte 10-15 timer på Unreal 2, men syntes ikke det var så hårreisende. Var heilt greit, ihvertfall siden spillet var så genialt mens det varte. Nå har jeg gjennomført Halo på 2 dager (ca 10-15 timer), men har ikke sett noen rette kritikk mot Halo av den grunn. Blir dere så blendet av denne co-op featuren som snart/eventuelt kommer, at dere helt overser dette? Jeg klager ikke på Halo, akkurat som jeg ikke klagde på Unreal 2. Jeg synes Halo tok helt av, og kommer kanskje til å gjennomføre det en gang til. Noe som ikke henger helt på greip? Lenke til kommentar
smelx Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 For meg har det noe med at Halo har så mye bedre gameplay enn Unreal 2... Ikke det at jeg har klaget på Unreal 2, men Halo har jo også i tillegg multiplayer som Unreal 2 ikke har (enda). Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg spilte gjennom Unreal 2 for en tid tilbake. Da jeg kom innpå dette forumet, så klagde alle på at det var for kort. Ok, jeg brukte 10-15 timer på Unreal 2, men syntes ikke det var så hårreisende. Var heilt greit, ihvertfall siden spillet var så genialt mens det varte. Nå har jeg gjennomført Halo på 2 dager (ca 10-15 timer), men har ikke sett noen rette kritikk mot Halo av den grunn. Kanskje fordi Halo føles grønnj*vlig langtekkelig når du løper ned identisk korridor nr 100 000. .. Jeg har stort sett bare spilt halo på coop på xbox, og hadde det skikkelig moro- men ble saftig lei av å hele tida se samme rom cut n' pastet inn i lvlene. .. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Spill med høyeste vanskelighetsgrad. Det er mye mer morro. Når du har på enklest er det bare til å springe rundt og plaffe ned alt du ser, men når du har på vanskeligst må du snike deg og sikte skikkelig før du fyrer av. Halo jeg snakker om nå altså. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hadde vært veldig kjekt å driti i å lage en ny tråd bare for det. Vi har ørten andre tråder om Halo som du kunne brukt. Heller 10-15 timer med intenst spilling enn 300 timer boring gameplay. Dog, må si at jeg byner å bli lei Halo. Ekstremt repeterende til tider. Gang, stort rom, gang, stort rom. Elendig leveldesign : Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg skal iallfall ikke klage, siden jeg har lastet ned spillet. Det faktum at jeg allerede har spillet på XBOX (som jeg betalte 2,5K for uten spill) og betalte 700 kr for det, gjør at jeg forbeholder meg retten til å laste ned spillet (sånn legalt sett; er det ulovlig? Man har jo lov til å laste ned CD-versjonen av sanger man har på LP...). Men jeg har begynt å gå rimelig lei av spillet, da jeg har spilt igjennom 3 ganger (ja, jeg holdt på å knuse XBOX'en på "Library of the Index" ). Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Hadde vært veldig kjekt å driti i å lage en ny tråd bare for det. Vi har ørten andre tråder om Halo som du kunne brukt. Heller 10-15 timer med intenst spilling enn 300 timer boring gameplay. Dog, må si at jeg byner å bli lei Halo. Ekstremt repeterende til tider. Gang, stort rom, gang, stort rom. Elendig leveldesign : o.O Beklager på det sterkeste at jeg påførte deg denne lidelsen. Men ja, Library of the Index, var faktisk en god del mer repeterende enn Serious Sam, noe som skal litt til. Kan ikke klage på level-design, om du ser vekk fra denne delen av spillet. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg skal iallfall ikke klage, siden jeg har lastet ned spillet. Det faktum at jeg allerede har spillet på XBOX (som jeg betalte 2,5K for uten spill) og betalte 700 kr for det, gjør at jeg forbeholder meg retten til å laste ned spillet (sånn legalt sett; er det ulovlig? Man har jo lov til å laste ned CD-versjonen av sanger man har på LP...). Men jeg har begynt å gå rimelig lei av spillet, da jeg har spilt igjennom 3 ganger (ja, jeg holdt på å knuse XBOX'en på "Library of the Index" ). det er ingen grunn til å lase ned spillet selv betalte jeg 4k for boxen og 600700 for spillet og allikavell laster jeg ikke ned halo det er ingen grunn til Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg skal iallfall ikke klage, siden jeg har lastet ned spillet. Det faktum at jeg allerede har spillet på XBOX (som jeg betalte 2,5K for uten spill) og betalte 700 kr for det, gjør at jeg forbeholder meg retten til å laste ned spillet (sånn legalt sett; er det ulovlig? Man har jo lov til å laste ned CD-versjonen av sanger man har på LP...). Men jeg har begynt å gå rimelig lei av spillet, da jeg har spilt igjennom 3 ganger (ja, jeg holdt på å knuse XBOX'en på "Library of the Index" ). det er ingen grunn til å lase ned spillet selv betalte jeg 4k for boxen og 600700 for spillet og allikavell laster jeg ikke ned halo det er ingen grunn til Som situasjonen står nå så vil jeg ikke kaste bort 400 kr på et spill jeg allerede har "spilt ut", og som jeg i utgangspunktet skulle kjøpe til PC (dere kjenner resten av historien...). Og da er det litt drøyt å betale for et spill to ganger! Det skal altså veldig mye til for at jeg skal kjøpe spillet, men kanskje multiplayer-delen er så utrolig bra, og tilfører spillet så mye nytt i forhold til XBOX-utgaven at det er verdt 400 kr Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 men kanskje multiplayer-delen er så utrolig bra, og tilfører spillet så mye nytt i forhold til XBOX-utgaven at det er verdt 400 kr Neida, tvert imot. De har ikke tatt med co-op. Last ned spillet med like god samvittighet, om ikke bedre, så når du laster ned andre spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå