Cuneax Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Sony vurderte mange spennende designforslag under utviklingen av PS4-kontrolleren.DualShock 4 så nesten ut som Xbox-kontrolleren Lenke til kommentar
mrukulele Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har lest saker om hvor lite kunnskap mange har om Nintendos nyeste konsoll. Men at dere også helt mangler innsikt? "...sett ut som Nintendos håndholdte konsoll Wii U" Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tror det er en salgs skrivefeil? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har kjempe troa på DS4 ihvertfall. VIrker å være ett stort hopp fra DS3 og sine brødre før der igjen, endelig! Er ikke mye negative tilbakemeldinger rundt om på nettet å spore heller, så det lover godt det også 1 Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Spent på begge kontrollene, eneste jeg er skeptisk til er plasseringen av venstre styrespake på DS4. Jeg har jo etterhvert skjønt at det finnes alternativer i forhold til DS3 hvor plasseringen er slik som Xbox-kontrolleren, så får håpe disse kommer i rimelig tid etter PS lansering på DS4 også:-) Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jeg har alltid følt meg mer komfortabel med symmetriske analoge spaker. 3 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har lest saker om hvor lite kunnskap mange har om Nintendos nyeste konsoll. Men at dere også helt mangler innsikt? "...sett ut som Nintendos håndholdte konsoll Wii U" Hei! Kontrolleren vi snakker om er den håndholdte delen av Wii U-konsollen: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/06/wii-u-controller-press-1307466616.jpg Jeg har imidlertid endret teksten nå, for å unngå hele misforståelsen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg