Gå til innhold

Knusende kvotekritikk

jonlem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg kjenner MDGs politikk ganske godt ;)

Tenker ellers at selv om jeg ikke støtter profittjag i dette, kan det faktisk tenkes at et blåblått fokus på økonomi kan komme til å gi et bedre og mer konstruktivt resultat enn vi har sett hittil..

Ellers satser jeg på et knallsterkt MDG på tinget fra neste periode. Da blir det fart i sakene.

Lenke til kommentar

Dem tenker ikke nytt, dem ønsker å tenke som når Norge var ett fattigland, i tillegg til å gjøre ting både dyrt og vanskelig så vil dem også gjøre det ekstremt vanskelig å ferdes i områder utenfor Oslo som faktisk ikke har kollektivtransport.

Måtte det partiet der og alle deres tilhengere forsvinne i jorden.

Dette er selvfølgelig bare tøys og basert på misforståelser og fordommer. Ikke regn med at jeg forsvinner i jorden med det første ;)

Ble litt nysgjerrig på dette med kollektivtransport da. Hvor i programmet som MDG gikk til valg på i høst får du dette egentlig fra?

Lenke til kommentar

Dette er selvfølgelig bare tøys og basert på misforståelser og fordommer. Ikke regn med at jeg forsvinner i jorden med det første ;)

Ble litt nysgjerrig på dette med kollektivtransport da. Hvor i programmet som MDG gikk til valg på i høst får du dette egentlig fra?

Avvikle oljevirksomhet er jo ikke skadelig for norsk økonomi.

Dem vil gjøre det dyrere å kjøre bil.

Lenke til kommentar

Avvikle oljevirksomhet er jo ikke skadelig for norsk økonomi.

Dem vil gjøre det dyrere å kjøre bil.

Å forstette som i dag kan være ekstremt skadelig for norsk økonomi, og ja - det stemmer at det bør bli dyrere å kjøre biler som går på fossil energi. Men betyr det at MDG mener det skal bli vanskeligere for folk å leve utenfor Oslo? Anbefaler kapittelet i programmet som omhandler satsning på kollektivtransport i den forbindelse..
Lenke til kommentar

Å forstette som i dag kan være ekstremt skadelig for norsk økonomi, og ja - det stemmer at det bør bli dyrere å kjøre biler som går på fossil energi. Men betyr det at MDG mener det skal bli vanskeligere for folk å leve utenfor Oslo? Anbefaler kapittelet i programmet som omhandler satsning på kollektivtransport i den forbindelse..

Jo takk - min kjære søster vurderte å stemme på partiet før vi gikk igjennom programmet og hu fikk en forklaring på hva i alle dager dette var slags galskap, fikk henne heldigvis på bedre tanker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var synd, synes jeg, all den tid det for meg stadig virker åpenbart at du baserer meningene dine på misforståelser og muligens fordommer. Menmen, det var ikke meninga dette skulle være (nok) en MDG-tråd.

Norsk klimapolitikk da, hva tror du? Flott som det er? Boka nevnt i førsteinnlegget peker på mange ting som kunne eller burde vært gjort annerledes, på symbolpolitikk uten reell effekt. Dette bør vi vel jobbe for å få dagens regjering til å få opp øynene for?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...