Tmz Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Man trenger ikke nødvendigvis å røyke hasjen. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det er sunnere helsemessig for lungene å røyke hasj enn å drikke alkohol? Ehm. tenkte generelt sunnere, trengte kanskje ikke ha med lungene i den nei Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 anonym: Hva forventer du? Ros og skryt for å røyke hasj? Det er mange som leser disse trådene og det er provoserende når noen skriver anonyme innlegg og skryter rusmidler opp i skyene. Hva du velger å røyke/drikke/innta får være din greie, men hvis du prøver å anbefale andre hasj må du tåle at noen som hører på er helt uenig med deg. Fint for deg at du har sluttet mens leken enda er god. Følg med på de i miljøet og se hvordan det går med de om noen år, tror ikke du vil angre på at du sluttet eller kuttet ned. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 anonym: Hva forventer du? Ros og skryt for å røyke hasj? Det er mange som leser disse trådene og det er provoserende når noen skriver anonyme innlegg og skryter rusmidler opp i skyene. Hva du velger å røyke/drikke/innta får være din greie, men hvis du prøver å anbefale andre hasj må du tåle at noen som hører på er helt uenig med deg. Fint for deg at du har sluttet mens leken enda er god. Følg med på de i miljøet og se hvordan det går med de om noen år, tror ikke du vil angre på at du sluttet eller kuttet ned. Det har absolutt ikke vært intensjonen min å skryte av det, eller oppfordre til bruk. Så da beklager jeg faktisk om det virket slik. Jeg anbefaler ingen til å begynne med det. Anonymous poster hash: 4f073...7fa Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Vær nå glad for at det er et normalt "rusmiddel" han skryter opp i skyene, og ikke et av de tyngre stoffene som gjør deg hekta på mer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå