Arodem Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 En betatest av modusen er allerede sluppet.Euro Truck Simulator 2 får Oculus Rift-støtte Lenke til kommentar
Noose Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Har en Rift hjemme og dette spillet er veldig morsomt i riften. Skal hente en logitech G27 etterpå så dette kommer til å bli morro! 2 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Har en Rift hjemme og dette spillet er veldig morsomt i riften. Skal hente en logitech G27 etterpå så dette kommer til å bli morro! Kult. Du får tjore på et skikkelig digert ratt så du får ordentlig trucker-følelse. Kan ikke ha et lite fisleratt i en trekkvogn. Endret 24. oktober 2013 av ryback 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Du må være feit også, så du må suge inn magan når du svinger! Men seriøst, kult. Jeg liker Euro Truck Simulator 2 selvom jeg ikke er veldig begeistret for lastebiler akkurat. Sett på en god podcast og ta et oppdrag fra Berlin til Paris, her snakker vi ekte sloooow gaming. Om Euro Truck Simulator var et radioprogram hadde det uten tvil gått på P2. 1 Lenke til kommentar
MDD Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Det stemmer nok, for jeg hører ofte P2 når jeg spiller det. :-) Gleder meg til å skaffe Rift en gang neste år, og ETS2 er nok det første spillet som blir fyrt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå