Tommywelle Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei, har startet en ny region på Sim City, hvor jeg føler det er ganske kjedelig og være alene Vil gjerne invitere noen herfra som liker Sim City og ønsker og bygge en region sammen med meg. Er snart ferdig med arkeologi, og 3 byer er opptatt. Gi meg Origin ID så legger jeg deg til som venn og sender deg en invite Lenke til kommentar
Tommywelle Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Ingen? Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Kan sikkert bli med en eller annen gang, men Simcity har vært ute en stund, og folk har begynt å bli lei. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Simcity har død, ren katastrofe fra dag 1 og fortsatt elendig =( Var inne og spilte flere timer her om dagen men jeg ser ingen endringer så trur ikke du skal forvente deg for mye svar på denne tråden. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Synes sim city var verdt 400,- men det har ikke særlig lang varighet utover de første ukene. At EA skal ta penger for hver minste ting de legger til -_- spillet er for lite rett og slett 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå