Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med tastatur og mus kommandoer

Anbefalte innlegg

Jeg satt å spillte guild wars 2 her i morges og alt funket helt fint, helt til at jeg skulle skrive inn noe i chat, det kom ikke noe opp. Når jeg da prøvde å trykke "enter" så ble vinduet til gw2 plutselig minimert. Jeg prøvde da å trykke esc for å komme til "options", men da alt-tabbet jeg ut av spillet... Dette har aldri skjedd før, det ser ut som at det er helt andre kommandoer hver knapp på både tastaturet og musa.

Jeg kan ikke skrive inn noe som helst med tastaturet, hver gang jeg trykker på en bokstav prøver den seg på noe annet enn å skrive. Musen funker heller ikke slik den skal, hver gang jeg dobbelt klikker på et ikon kommer jeg til "egenskaper", hvis jeg skal åpne så må jeg høyre klikke og velge "open". Høyre klikk og scroll knappen funker som det skal, men ikke venstre knappen. Jeg skriver dette på den bærbare som funker helt fint siden jeg ikke kunne skrive noe på den stasjonære, dette er ganske frustrerende og har ikke funnet frem til noe i google heller, ganske usikker på hva jeg skal søke på. Husker ikke helt hva jeg gjorde da dette skjedde, så kan godt hende jeg kom borti noe. Jeg prøvde å restarte PC'n, men da jeg kom tilbake var det en error som sa noe om USB port og noe om å unplugge et kamera, husker ikke helt, men jeg har ikke plugget noe inn eller ut før dette skjedde. Den slo seg av og jeg startet på nytt, og da kom det ingen error men problemet var der enda. Tastaturet er en logitch g110 og musa er en razer naga. Jeg har windows 7.

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...