Harald Gjerholm Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 En skogtur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei, Harald. Flotte høstbilder du legger ut !! Hvis jeg må velge blant disse to, tror jeg at det heller "ørlite grann" mot versjon 2..... Mere mystikk i bildet, med litt mer tåke og rødfarge:). Du har så mange flotte plasser i ditt nærområdet som bare venter på å " krype" inn i kameraet ditt... - Jon Arne Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Mange takk J.a. Ja her er det ubegrenset av motiver av den typen jeg legger ut men jeg savner havet og fjellet. Det blir mye gårder, vann og skog. Ellers er det jo slik at det er øyet som ser. Vi som fotograferer ser ofte mer enn andre - fordi vi ser etter det.Når jeg er på tur med kona observerer jeg ofte mye mer enn hun gjør , sånn er det bare.Harald G. Endret 24. oktober 2013 av Harald Gjerholm Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Veldig vakkert skogsmotiv med sterke farger og gode kontraster. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei, Harald G. Flotte skogsmotiver, begge to, men jeg foretrekker som Jaeggen versjon 2, og med tilsvarende begrunnelse ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg