Gå til innhold

"Rekker jeg 1430-foringen, tro ... ?".


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin flukt over dette bildet.

Farger og detaljer på plass. Bevegelsen i vingene skaper dynamikk i uttrykket. Fin optisk bluring av bakgrunn.

Ser ut som du har hatt godt fordelt lys.

 

Hei, Trond Olav.

Takk for hyggelig, positiv og analyserende kommentar ! :)

Dette bildet gikk nesten i søppelbøtta, men så oppdaget jeg at bevegelsesuskarphet i vingene er akseptert, og så endte bildet her ... .

Det er riktig som du skriver, - lysforholdene var gode den dagen bildet ble tatt. :)

 

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Hei Albert.

Du kan da ikke mene at du hadde tenkt å la dette bildet gå i søppelbøtta ? Hadde jeg greid å ta et slikt fantastisk bilde, hadde jeg vært mer enn overstolt. Tør ikke tenke på hva du da virkelig har latt gå i søppelbøtta.... Dette bildet er da et knallbilde.

Mvh Lisbeth.

 

Hei, Lisbeth.

Takk for hyggelig og positiv kommentar ! :)

Dette bildet ble faktisk plukket opp fra søppelbøtta, der det var havnet. :)

Det hender vel at ryddeiveren nesten fører til "snauhogst" i bildelageret, men generelt blir det kanskje tatt vare på mer enn det som er hensiktsmessig ! :)

 

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Hei,

syns dette ble veldig flott, bra skarphet på hode kropp, fin bevegelsesuskarphet på vingene og med fin bakgrunn, ville kanskje valgt litt mer luft på sidene/under fuglen og mest i fartsretninga, men det kommer vel under smak og behag :) ..er bildet croppet?

mvh Oddmund

 

Hei, Okjo.

Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar, og ikke minst konstruktiv kritikk ! :)

Bildet er beskåret, så det hadde vært mulig å gi mer luft rundt anda, - jeg skal forsøke det, og tar med ditt råd videre. :)

 

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...