Albert Andersson Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 "Rekker jeg 1430-foringen, tro ... ?". Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Fin flukt over dette bildet. Farger og detaljer på plass. Bevegelsen i vingene skaper dynamikk i uttrykket. Fin optisk bluring av bakgrunn. Ser ut som du har hatt godt fordelt lys. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Fin flukt over dette bildet. Farger og detaljer på plass. Bevegelsen i vingene skaper dynamikk i uttrykket. Fin optisk bluring av bakgrunn. Ser ut som du har hatt godt fordelt lys. Hei, Trond Olav. Takk for hyggelig, positiv og analyserende kommentar ! Dette bildet gikk nesten i søppelbøtta, men så oppdaget jeg at bevegelsesuskarphet i vingene er akseptert, og så endte bildet her ... . Det er riktig som du skriver, - lysforholdene var gode den dagen bildet ble tatt. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei Albert. Du kan da ikke mene at du hadde tenkt å la dette bildet gå i søppelbøtta ? Hadde jeg greid å ta et slikt fantastisk bilde, hadde jeg vært mer enn overstolt. Tør ikke tenke på hva du da virkelig har latt gå i søppelbøtta.... Dette bildet er da et knallbilde. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei Albert. Du kan da ikke mene at du hadde tenkt å la dette bildet gå i søppelbøtta ? Hadde jeg greid å ta et slikt fantastisk bilde, hadde jeg vært mer enn overstolt. Tør ikke tenke på hva du da virkelig har latt gå i søppelbøtta.... Dette bildet er da et knallbilde. Mvh Lisbeth. Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Dette bildet ble faktisk plukket opp fra søppelbøtta, der det var havnet. Det hender vel at ryddeiveren nesten fører til "snauhogst" i bildelageret, men generelt blir det kanskje tatt vare på mer enn det som er hensiktsmessig ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei, Albert. Flott bilde bevegelses uskarphet skaper fart og spenning i bilde. Her har du i tillegg fått en dus bakgrunn som fremhever hovedmotivet på en god måte. - Jon Arne Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei, Albert. Flott bilde bevegelses uskarphet skaper fart og spenning i bilde. Her har du i tillegg fått en dus bakgrunn som fremhever hovedmotivet på en god måte. - Jon Arne Hei, Jon Arne. Tusen takk for fin kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Lekkert portrett med høy teknisk kvalitet. Fin bakgrunn og gode farger. 100% enige i at den lille bevegelsesuskarpheten i vingene bare øker kvaliteten på bildet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Lekkert portrett med høy teknisk kvalitet. Fin bakgrunn og gode farger. 100% enige i at den lille bevegelsesuskarpheten i vingene bare øker kvaliteten på bildet. Hei, Jan Egil. Hjertelig takk for din positive tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei, syns dette ble veldig flott, bra skarphet på hode kropp, fin bevegelsesuskarphet på vingene og med fin bakgrunn, ville kanskje valgt litt mer luft på sidene/under fuglen og mest i fartsretninga, men det kommer vel under smak og behag ..er bildet croppet? mvh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei, syns dette ble veldig flott, bra skarphet på hode kropp, fin bevegelsesuskarphet på vingene og med fin bakgrunn, ville kanskje valgt litt mer luft på sidene/under fuglen og mest i fartsretninga, men det kommer vel under smak og behag ..er bildet croppet? mvh Oddmund Hei, Okjo. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar, og ikke minst konstruktiv kritikk ! Bildet er beskåret, så det hadde vært mulig å gi mer luft rundt anda, - jeg skal forsøke det, og tar med ditt råd videre. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ble bra dette Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Ble bra dette Albert. Hei, Harald G. Tusen takk, det er hyggelig med positive tilbakemeldinger ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Er helt enig med Lisbeth Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Flott dette, fint lys og nesten 100% treff med fokus. Ikke lett med motkommende bevegelse Mvh Melvin Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Er helt enig med Lisbeth Hei, Torhild. Da sier jeg tusen takk, - det var hyggelig ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Flott dette, fint lys og nesten 100% treff med fokus. Ikke lett med motkommende bevegelse Mvh Melvin Hei, Melvin. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Ja, denne type bevegelig motiv mot kameraet er en utfordring for autofokussystemet ! Vennlig hilsen Albert Andersson Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei Albert ! Fint fluktbilde og ønsker deg... ...en riktig God helg Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei Albert ! Fint fluktbilde og ønsker deg... ...en riktig God helg Med hilsen Leif Hei, Leif. Takker hjertelig for fin kommentar, og ønsker deg en riktig hyggelig kveld og en flott helg ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Et fuglebilde av høy kvalitet dette, nydelig bevegelse, fin skarphet , fjærprakten kommer også fint fram med den blurede bakgrunnen.....så dette skulle så absolutt ikke ha havnet i søplebøtta....det fortjente sin flukt mot foringsplassen... mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg