Gå til innhold

Halo-->radeon kort-->til helvede?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...Hvor får dere Halo til PC fra?..... :shrug:

 

Er det ute da?

 

 

 

*Velkommen etter til meg da.... * :lol:

 

Slike populære spill florerer på fildelingsprogrammer (KaZaa, dc++ etc.), men det er jo selvsagt ikke lov til å hjelpe deg med å få tak i dette, så da kan jeg jo ikke anbefale deg å bruke et av disse programmene....(did I say that out loud?)

Lenke til kommentar

hvorfor sier dere at dette er skuffende.... *kremt*"Kjøpte"*kremt* spillet i dag og jeg må si jeg er svært imponert, beste jeg har spilt på en stund av denne type spill. Og grafikken går helt flytende på min maskin utrolig nok så der er det ingenting å klage på, kjører instillinger på fullt

 

Mvh.

erik

Lenke til kommentar
hvorfor sier dere at dette er skuffende.... *kremt*"Kjøpte"*kremt* spillet i dag og jeg må si jeg er svært imponert, beste jeg har spilt på en stund av denne type spill. Og grafikken går helt flytende på min maskin utrolig nok så der er det ingenting å klage på, kjører instillinger på fullt

 

Mvh.

erik

 

Det kan ha noe med at du kjører Direct X 8.1 pathen siden du ikke har et direct x 9 kort...

 

Og til alle som sier spillet går helt fint, prøv med 16x AF, 1024*768 og alt på maks og si meg at du får over 60fps på de store multiplayer banene... tenkte ikke det nei.

 

Ctrl + F12 er forresten kommando inne i spillet for å se fps

 

edit: det jeg prøver å få fram er at det er ganske uholdbart for et spill med ikke spesielt god grafikk å ha så lave fps. Det finnes spill til pc med mye bedre grafikk som går mye glattere.

Lenke til kommentar
Hmm ja ytelsen til dette spillet er rett og slett helt uholdbar... greit at det er noen fine bumpmap effekter men det får være grenser. Spiller på 1024*768 med 16x AF (AA funker ikke) og dette holder seg 40-50+ fps... men på de store stygge mp banene har det noen steder vært helt nede i 20fps! Gearbox bør skjerpe seg kraftig å få ut en skikkelig patch. Selv synes jeg dette spillet er hyped opp et par hakk for mye, er jo helt grei underholdning men det er jo ikke noe spess.

 

Mjeu.. hadde det ikke vært for de heller store utendørsområdene / buggyrægging så hadde Halo fallt i samme kategori som Unreal 2. Incredibly boring! Halo er uten tvil hypa opp på pc, med tanke på null co-op.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...