Mala Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 jaja så fikk eg fingrene i halo på pc, uten de store forventninger. Og går det an å ha så rett? ny installerte drivere, spillet hakker som bare det..er dette en universal bug elle no?? har hørt at spillet ikkje funker skikelig med ATi kort, jaja ATi spillere går ikkje glipp av no stort for å si d sånn. men ville gjeren ha psilt spillet multiplayer vettu jaja dritt Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ser du har ca samme maskin som meg. Kjør spillet i 1024*768, skru av skygger+decals in menyen, og spill uten FSAA/AF. Hakker til tider, men det er absolutt spillbart. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dette er en generell feil som skjer med *alle* skjermkort. Vi sitter aller hr og håper på en patch fra MS eller noe som skal fikse problemet :/ Lenke til kommentar
H2H Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 hmmz funker bra hos meg.... men så har nå jeg slått av alt som heter graffikk... PIII 800 NVIDIA Geforce DDR Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 mener dere den "får ikke starta spillet engang" feilen??? Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Nei for h€lvete morten, de mener seff at ytelsen på HAlo suger k-u-k. 8) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 elendig konvertering Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kom ut en patch for 3 dager siden. Dere kan jo prøve den: http://the-junkyard.net/files-halo.php?act...ry=8&id=180#180 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har alt på fullt! Har 9700 Pro kort. Ikke noe lagg her.... Lenke til kommentar
lubb Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg spiller med maks detaljer med ati 9800, helt hakke fritt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 har henta den ned, hjalp ikkje stort Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kanskje Halo er like kresen på hardware/drivere som Morrowind er/var. Du kunne jo ha den beste maskinen på markedet, men allikevel hakket det. Mens maskiner som var klart underlegne i forhold til din, kjørte spillet helt glatt. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du vil egnetlig ikke spille multi på halo... er ikke noe bra.. De har jo desverre fjernet coop mode vettu. Og sånne fragmatcher suger hardt. Hvis du er inni et kjøretøy og bli beskutt så tar ikke kjøretøyet skade, neida, du gjør det, og det er ingen armor fordeler om du kjører i tanks er light buggy shitt. Og hvis du går ut av kjøretøyet kan du bruke det som sjold, men hopper du inni, så dauer du. Noe latterlig. Blast zone på diverse våpen tar man ikke skade av, du må treffe direct hit. Selv om du kanskje skyter på en bil som flyger opp i luften og tar 30 spinner så tar den ikke skade, neida! Sheesh... Ellers er det jo et morro spill... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 som sagt et dårlig spil... jaja.... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det flyter greit på mitt system med Radeon 9700 pro. Alt av detaljer er på. Uansett ble jeg veldig skuffet over dette spillet. Fysikken er jo rett og slett snål og dårlig. Jevne presise musebevegelser er mye vanskeligere i dette spillet enn andre spill. Synes det ser ut som en litt for billig konvertering etter å ha spilt det første oppdraget. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 ...Hvor får dere Halo til PC fra?..... Er det ute da? *Velkommen etter til meg da.... * Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jevne presise musebevegelser er mye vanskeligere i dette spillet enn andre spill... Prøv å still ned på grafikken så får du mer presise bevegelser. Selv så har jeg en Intel 2,53GHz og GF4 TI4400. Kjører spillet med reduserte detaljer og 800x600, men synes fortsatt at det ser bra ut. Håper bare at de kommer med en co-op patch snart. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hmm ja ytelsen til dette spillet er rett og slett helt uholdbar... greit at det er noen fine bumpmap effekter men det får være grenser. Spiller på 1024*768 med 16x AF (AA funker ikke) og dette holder seg 40-50+ fps... men på de store stygge mp banene har det noen steder vært helt nede i 20fps! Gearbox bør skjerpe seg kraftig å få ut en skikkelig patch. Selv synes jeg dette spillet er hyped opp et par hakk for mye, er jo helt grei underholdning men det er jo ikke noe spess. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 installer OMEGA, fikser alt. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Halo går helt glatt hos meg.... :-) Gjorde ikke det før riktignokk, på ett GF FX 5600 256MB RAM.. Men går fett nå, kjører catalyst 3.7 på ett Hercules 3D Prophet Radeon 9800 Pro ((kjører alle grafiske options på fullt)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå