TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei Har for tiden praksisplass hos en elkjøp butikk på deres support avdeling. mine oppgaver består av enkel pc-support, ta imot produkt som kunder er misfornøyd med eller ikke virker som de skal. Da sender jeg inn produktene inn til de verkstedene som reparerer produktene. utenom dette hjelper jeg til på lageret med utlevering av varer og ta imot varer. Jeg lurer på hvilken lønn jeg kan forvente hvis jeg er så heldig å bli ansatt? Lenke til kommentar
Møllfilter Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 149,50 kr i timen Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 149,50 kr i timen Det er egentlig høyere enn jeg trodde, er dette en grunnlønn uavhengig av alder og antall år? Lenke til kommentar
Møllfilter Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det er jeg usikker på, men vet om mange i Elkjøp-systemet som tjener dette uavhengig av stilling (kassamedarbeidere, selgere osv) og som er under 20 år. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Jeg er nok ikke under 20 lengre:). Ingen som jobber i Elkjøp som er over 20 år? Endret 24. oktober 2013 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Høres ikke ut som en kjempelønn. ca 260000 kr Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Høres ikke ut som en kjempelønn. ca 260000 kr Hva hadde du forventet? Det krever jo ingenting for å gå inn i den stillingen? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 ER det vanlig å få lønnsøkning etter prøveperioden? Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ta utdanning - om du ønsker høyere lønn! Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Det er desverre ikke mulig. Ble utsatt for en ulykke som gjør at min korttidshukommelse ikke er så bra. Har derfor store problem med å huske info. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ta utdanning - om du ønsker høyere lønn! Ikke nødvendigvis. Vet om folk med utdannelse, som har gått over i yrker der de ikke har kompetanse, men likevel har gått opp ganske mye i lønn. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ta utdanning - om du ønsker høyere lønn! Ikke nødvendigvis. Vet om folk med utdannelse, som har gått over i yrker der de ikke har kompetanse, men likevel har gått opp ganske mye i lønn. Men da har de jo en utdanning, det har mye å si... Jobber selv som ingeniør men har yrkesfaglig bakgrunn. hadde aldri fått stillingen uten noe som helst.. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Heg har noe utdannelse, gått teknisk fagskole og maskin/data ingeniør. Pga hukommelsen har jeg ikke fått til å fullføre det. Har ca 200 studiepoeng. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Heg har noe utdannelse, gått teknisk fagskole og maskin/data ingeniør. Pga hukommelsen har jeg ikke fått til å fullføre det. Har ca 200 studiepoeng. men da har du jo yrkesfaglig + fagskole. Hvorfor jobber du ikke innenfor dette? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Men da har de jo en utdanning, det har mye å si... Nei, ikke når utdannelse ikke er relevant til jobben. Alle de uten relevant utdannelse har samme lønn - kun ansiennitet som er forskjellen. (ja, de med kun grunnskole har det samme) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå