Gjest Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg skal lage en case innen helsefagarbeider yrket som feks ta for meg sykdommen demens og lage en case med en dement bruker hvor jeg skal ta for meg kommunikasjon, stell og brukermedvirkning med bruker. Jeg må lage en liten "historie" altså case'en som jeg skal bruke som utgangspunkt. Er det noen som kunne hjulpet meg med å lage en case? Sliter veldig med å forstå oppgaven min, og jeg kan ha om demens, psykisk sykdom osv... Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ser at mange ingorerer slike tråder - men jeg skal av prinsipp svare deg med mine tanker rundt dette. Jeg syntes at oppgaven er ganske rett frem egentlig. Jeg har ikke helsefag, men slik jeg forstår oppgaven skal du skrive en oppgave hvor du har en dement bruker, hvor du beskriver hvordan kommunikasjon fungerer, hvordan stell gjennomføres og hvordan brukermedvirkningen er. Her forteller du enkelt og greit hva som er unikt med disse tre tingene når brukeren har demens, hva du må passe på - rett og slett en generell "what-to-do-how" veiledning spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå