eriknor Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 En gylden morgen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei, Erik. Dette er aldeles praktfullt bilde, - svært vakkert og stemningsfullt ! Flott komposisjon med skyggen av trestammen og solstråler gjennom bladverket ! Den solopplyste tåken gir bildet et nesten overjordisk, drømmeaktig lys, - virkelig fabelaktig ! Et helt spektakulært bilde, Erik, - og jeg tror ikke noen kunne gjort det bedre ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei Erik. Dette bildet ser ut som er tatt rett fra Edens hage. Kanskje det er selveste kunnskapens tre? Det er ihvertfall slik jeg kan tenke meg det kunne sett ut. Utrolig vakkert, Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Tusen takk for fantastiske omtaler. Det er slikt som motiverer en til å holde på Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Absolut ein gylden morgen dette :-) Vakkert. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 DAGENS BILDE: Lyset i dette bildet er bare magisk! Antagelig ville bildet fremdeles være tiltrekkende uten, men disen som ligger over jordet gjør soloppgangen enda bløtere og mer trolsk enn den ville ha vært ellers. Det er bilder som dette som får meg til å tenke at høsten ikke er så aller verst, den heller. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Overraskelse, tusen takk Høsten er veldig bra, for da er det mulig å komme opp før solen ( i motsetning til om sommeren) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hei, Erik. Gratulerer så mye med Dagens Bilde ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Dette her var kjempe fin bilde Gratulerer med Dagens bilde Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Gratulerer! Skikkelig stemning, hvor tåka gjør bildet komplett Mvh Melvin Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Takk alle sammen Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Knallbra.......Gratulerer Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 helt max fantastisk bilde love it <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg