Eksos Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Leste den guiden på DivX guiden på hw.no, men nå har jeg fått et lite problem: når jeg skal bruke Smartripper for å rippe DVD filmen så starter "DVD-Speeden" på rundt 4x (har 16x DVD) men etter ca 2 min så synker speeden ned til 0.1x og blir der. hva er galt? takker for alle svar... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 WindowsXP er feilen.. M$ var så genialt flinke og fann ut at ASPI drivere skulle ikke følge med 2K og XP og droppet støtten. du kan prøve å søke på nettet etter aspi drivere, kan hende du finner et sett som fungerer bra på din maskin. prøv deg fram, eneste rådet jeg kan gi deg :wink: på min maskin var det ingenting som fungerte av det jeg fann, uansett så får jeg ikke rippet mer en 1.7x, ingen forskjell mellom nye og gamle plater, da jeg hadde win98 så greidde jeg med akkurat samme hardwaren 6.1x på min eldre Pioneer 6x slotin... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 ja det står at jeg ikke ASPI på starten :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå