Cappoile Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har tanker om at kneet mitt skal låse seg, det er lenge siden det har gjort sist, men jeg opplevde det mye da jeg var yngre. Jeg er livredd for det, og jeg hater å tenke på det. Hva bør jeg gjøre for å slutte å tenke på det? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Dette er noe som skjer mens man vokser, så det går over når man blir mer voksen. Sannsynligheten til at det vil skje igjen er derfor rasjonelt uberettiget å bruke resurser på. Jeg aksepterer og er takknemmlig for at kneet mitt fungerer bra nå. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg er livredd for det, og jeg hater å tenke på det. Hva bør jeg gjøre for å slutte å tenke på det? Hvis disse tankene er veldig plagsomme (og medfører dårligere livskvalitet) kan du jo ta kontakt med fastlege / helsesøster for råd... Lenke til kommentar
Cappoile Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Takk dere! Det som bekymrer meg er at faren min, som er over 40 år har det noen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå