Psycho Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 For tiden har jeg et LOGITECH ULTRA-X FLAT PREMIUM-tastatur, men har hatt det i et par år nå, og det er ganske nedslitt. Skal derfor oppgradere tastaturet litt. Synes det er helt greit, funker fint å game BF3, BF4 osv med det, men tror det kan bli enda bedre med et litt dyrere og generelt bedre tastatur. Så jeg trenger hjelp til å finne et tastatur som er en slags mellomting mellom gaming og vanlig bruk. Det må gå an å skrive på det over lengre tid uten problemer. Jeg vil IKKE ha noe WOW-tastatur, med knapper som G1, G2 osv. Vil gjerne ha med Num Lock-tastene også. Spiller ikke rollespill. Betaler maks 700-800, tenker jeg. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Mekanisk kanskje? Se på disse alternativene. Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Kan godt være mekanisk, ja. Men det bør helst ikke bråke veeeeldig mye. Vet at mekanisk som oftest bråker litt mer enn slike flate tastaturer. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Lyden på tastene kommer helt an på hvilke brytere du velger. Denne guiden kan du jo bruke som utgangspunkt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jeg stemmer for Corsair K70. Det er midt i blinken. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=778863 Ett meget godt tastatur som jeg hjertelig kan anbefale deg! Bråker lite, bakgrunn belysning og komfortabelt å bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå