bjaa Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg må bare få si at ejg syns komplett.no har en fantastisk kundeserivce! hver gang det feiler noe med hardwareæn min eller andre ting, så er de alltid så behjelplige som de kan og nøler ikke på å sende ting tibake med merklige feil som er vansklig å bevise, det syns jeg er bra ! Nå sist, sendte jeg dem en mail for 3 dagers tid siden, fordi den ene skruen på min Shuttle manglet gjenger. Så mailte jeg dem og sa det, og et par dager etter fikk jeg 3 nye skruer i posten ok, det er kansje ne liten fillesak, men det er ****** meg bra service nå venter jeg abre på å få sendt 3 Jazpiper Ubit spillere som jeg og noen venner har bestilt derifra, fra min konto... Lenke til kommentar
SiggyT Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg må bare få si at ejg syns komplett.no har en fantastisk kundeserivce! hver gang det feiler noe med hardwareæn min eller andre ting, så er de alltid så behjelplige som de kan og nøler ikke på å sende ting tibake med merklige feil som er vansklig å bevise, det syns jeg er bra ! Nå sist, sendte jeg dem en mail for 3 dagers tid siden, fordi den ene skruen på min Shuttle manglet gjenger. Så mailte jeg dem og sa det, og et par dager etter fikk jeg 3 nye skruer i posten ok, det er kansje ne liten fillesak, men det er kjøss meg bra service nå venter jeg abre på å få sendt 3 Jazpiper Ubit spillere som jeg og noen venner har bestilt derifra, fra min konto... Ikke for å ta fra deg gleden, men det skulle vel bare mangle at du fikk ny skrue®... Tenk dessuten på den billige reklamen Komplett får med dette :-) Har selv drevet med salg og ettersalgsservice i mange år, og noe av det første jeg lærte meg var at den servicen som ikke koster noe, eller koster lite, skal det i hvert fall ikke spares på! Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg er veldig glad jeg ikke mangler noen skruer......... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikke for å ta fra deg gleden, men det skulle vel bare mangle at du fikk ny skrue®... Tenk dessuten på den billige reklamen Komplett får med dette :-) Tja, jeg syns det er bra at de i det hele tatt gidder å sende meg en ny skrue, som jeg sikkert har 100vis av hjemme, hehe. God roklame? Joda, er veldig fornøyd jeg, så lenge de gjør jobben sin bra, som de alltid har gjort med meg hvertfall, så syns jeg det er helt greit Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg kjøpte et rasende billig demo-hovedkort hos komplett. Dem opplyser i annonsen at det er bare kort og drivere som følger med. Når jeg får pakken, er den uåpnet med alle cd-er og flatkabler! MEN: det var ikke med noen bakplate for kabinettet og jeg kunne ikke bruke den gamle i kassa, så jeg sendte en mail om de kunne være behjelpelige med å skaffe til veie en, eventuellt hvor jeg skulle få den fra. 2 timer senere fikk jeg mail om at den var sendt i posten portofritt! Maken til service skal man lete lenge etter, bortsett fra mailresponsen fra 3dfxcool... Lenke til kommentar
Stream Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg kjøpte et rasende billig demo-hovedkort hos komplett. Dem opplyser i annonsen at det er bare kort og drivere som følger med. Når jeg får pakken, er den uåpnet med alle cd-er og flatkabler! MEN: det var ikke med noen bakplate for kabinettet og jeg kunne ikke bruke den gamle i kassa, så jeg sendte en mail om de kunne være behjelpelige med å skaffe til veie en, eventuellt hvor jeg skulle få den fra. 2 timer senere fikk jeg mail om at den var sendt i posten portofritt! Maken til service skal man lete lenge etter, bortsett fra mailresponsen fra 3dfxcool... Jeg fikk ingen bakplate når jeg spurte om det, så jeg har en åpen løsning...funker greit uansett Lenke til kommentar
bono Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 en kar jeg kjenner skulle kjøpe ny mus, husker ikke hvordan, på komplett. dette var en stund siden, 2001 elns. men uansett: han fikk feil mus, og informerte komplett om dette. litt senere fikk han den rett musa i posten, sammen med en splitter ny seagate barracuda på 80 gig. er ikke det service, så kyss meg der jeg er høyest når jeg plukker potet! Lenke til kommentar
Tim Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hehe, jeg har også opplevd MEGET god service hos komplett.no! Har hatt både skjermkort og hovedkort med feil på.. Tar ikke mere enn noen få dager til det ligger nye i posten! Jeg syntes de er MEGET raske på leveringstid, og de er gode på pris! Mine erfaringer, etter å ha handlet der mellom 10 - 15 ganger er at de ALTID leverer service av høyeste klasse! Kun ros til komplett.no fra meg! Tim Lenke til kommentar
bono Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 jeg liker tims holdning! komplett.no vet virkelig hvordan man behandler kunder! webshopp no.1 Lenke til kommentar
fuzion Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Aldri hatt noen problemer med de, så jeg må nok si meg enig der ja Go komplett! Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 litt senere fikk han den rett musa i posten, sammen med en splitter ny seagate barracuda på 80 gig. er ikke det service, så kyss meg der jeg er høyest når jeg plukker potet!Synes det hørtes mer ut som om komplett har sendt harddisken til feil person. Uansett så har jo kompisen din vært heldig . Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 bestile i går harddisk, kontroller, å ledning i fra komplett.se ( bor i sverige ) håper den søta søster er like rask å deilig å handle i fra som den norske butikken. burde i teori'n ha den i morgen. har bestilt fra komplett.se tidligere, dem er rask. service'n vet jeg ikke noe om siden jeg har aldri hatt noen hw problemer, men det er jo bare lækkert MR_T Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Eg leverte inn mitt ekstra skjermkort (GainWard GeForce4 Ti 4200) for to månader pga reklamasjon på komplett, og eg venter forsatt på det.... Får svinge ein tur innom og spørre om kor det er blitt av Lenke til kommentar
gspr Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det er de små tingene som utgjør livet - bra av Komplett, selv om det egentlig er å forvente. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hehe, jeg har også opplevd MEGET god service hos komplett.no! Har hatt både skjermkort og hovedkort med feil på.. Tar ikke mere enn noen få dager til det ligger nye i posten! Jeg syntes de er MEGET raske på leveringstid, og de er gode på pris! Mine erfaringer, etter å ha handlet der mellom 10 - 15 ganger er at de ALTID leverer service av høyeste klasse! Kun ros til komplett.no fra meg! Tim Har opplevd det sammen, men en gang med en CPU og en annen gang med et HK. Ikke noe tull noen ganger, og alt har gått greit for seg Vive la Komplett! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Må si at mine erfaringer fra komplett er kjempegode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå