h44kon Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Heisann, har gått lei av lol så jeg trenger tips til spill som ikke er vanskelig å lære seg og som jeg godt kan sitte en hel dag med. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Minecraft Lenke til kommentar
h44kon Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Minecraft er et forslag men har brukt så mye tid på det. Noen som vet når DayZ standalone kommer? 2 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Heisann, har gått lei av lol så jeg trenger tips til spill som ikke er vanskelig å lære seg og som jeg godt kan sitte en hel dag med. Dark Souls. Lett å lære; mindre lett å mestre. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) FTL (Faster than light) er en flott liten juvel og jeg kan anbefale det sterkt. Et artig lite indie spill som oppholdt meg i rundt 10 timer. Kostet 3-5 euro på steam når jeg kjøpte det. Edit: Dumme mobil. Endret 23. oktober 2013 av ESPP 3 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kerbal Space Program 3 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har ikke spilt det selv enda, men Path of Exile ble sluppet på Steam i dag, og er free to play. Kritiske røster (til Diablo 3) påstår at Path of Exile er det Diablo 3 burde vært. 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 megabyte punch 1 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Jazz Jackrabbit 2. Fantastisk bra spill men det er ikke så lett å få tak i det lenger, men det fins jo noe som heter ThePirateBay Selve spillet er som en slags blanding av Super Mario og Sonic. Her har du en video som forklarer litt mer: http://www.youtube.com/watch?v=OTZOrw7unKk Endret 27. oktober 2013 av maxie526 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Har ikke spilt det selv enda, men Path of Exile ble sluppet på Steam i dag, og er free to play. Kritiske røster (til Diablo 3) påstår at Path of Exile er det Diablo 3 burde vært. Støtter denne. Steam er for øvrig heldigvis ikke et krav. Har spilt det siden closed beta uten Steam. 2 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hearthstone Smite Dota 2 Team fortress Planetside 2 Prime world Warframe Rift Age of conan Star wars the old republic War thunder ( Veldig bra flyspill ) Det er noen av spillene jeg kan anbefale som er gratis, 2 Lenke til kommentar
MelohnJohn Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Tw: rome med DarthMod Tw: Empire med DarthMod Tw: Rome 2 Tw: Shogun 2 (kom aldri helt inn i settingen) Civilization 5 Tropicoserien Counter-strike DotA 2 Crusader kings. (Brukte ihvertfall en hel dag på å finne ut de enkleste tingene i spillet. Veldig dypt) Half life Half Life 2 + ep.1 +ep.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå