Jan Egil Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 To dråper Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Nydelig Jan Egil. En "perle" av et bilde. Dette kunne jeg ha tenkt meg å hatt på veggen Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Nydelig Jan Egil. En "perle" av et bilde. Dette kunne jeg ha tenkt meg å hatt på veggen Takk skal du ha,Olav! Hyggelig! Og hvis du faktisk mener det, kan det la seg gjøre, vettu. Ta kontakt! :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei, Jan Egil. Er det tvillinger, eller er de bare like som to dråper vann ? ! Dårlig spøk til side: Det er imponerende godt gjort å få plassert to like vanndråper på en liten flate, slik du har gjort her ! Full størrelse viser et rikt detaljnivå, og fokus er perfekt ! Er for øvrig helt enig med OlavLH, - dette bildet passer utmerket på en vegg, - men det bør ha et "raust" format ... Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei Jan Egil. Det må rett og slett være noe spesielt med deg og vanndråper Nydelig utført igjen. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Takk skal dere ha, Albert, Lisbeth og Tove! Når det gjelder utplasseringen av dråpene, Albert, så ordnet naturen opp i dette for meg. Jeg må vel passe meg så det ikke blir FOR mange dråpebilder (dråpen som får begeret til å renne over).......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg