Jesper Karsrud Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg og to kamerater hadde et mini-LAN her om dagen... Da jeg skulle koble meg på nettverket kom jeg ikke inn! Vi fant ut at det måtte være noe galt med 98, så jeg fikk låne en XP oppgradering... da fungerte alt med en gang! hvorfor er det sånn? er det en måte man kan fikse 98 på, slik at det finner nettverket med en gang? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det er litt vanskelig å koble opp Win'98 og XP siden de har to forskjellige typer sikkerhet. Det finnes noen guider på nett til dette. Her finner du en god en... Grunnen er at du må ha samme brukernavn i Win'98 som finnes på XP maskinen. Og derfor må det også finnes en bruker med samme navn og passord.. litt tungvindt da men Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Tror erfaringene der er litt delte. Jeg har aldri hatt problemer med dette, og min Win98 maskin har ingen brukernavn. Lenke til kommentar
runeedland Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Windows98 SE funker helt fint til nettverk sammen med XP, sålenge man bare har litt peiling på nettverk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Windows98 SE funker helt fint til nettverk sammen med XP, sålenge man bare har litt peiling på nettverk Da kunne du kanskje forklare meg litt hvordan man kan fikse dette uten veldig store problemer da... Og TCi: leser guiden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå