JZA Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg lurte på dette ? Virker nemlig sånn, når den saken under skjermen blir skjøvet ned ? Dette er jo veldig dumt, da får man jo ikke brukt laptopen, liggende i veska til å høre på musikk ? Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dettre skal du kunne velge selv. Gå inn på kotrollpanelet --> strømaltertnativer --> avansert knappen, så kan du velge slev der.. Lykke til Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kontrollpanel>Strømalternativer>Avansert>Når jeg stenger lokket på den bærbare maskinen> *Gå i ventemodus *Ikke gjør noe *Gå i dvalemodus Sett til ikke gjør noe og kos deg med musikken din du. Edit: ja, jeg er treg. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dette er vel noe alle bærbare pc'r gjør.. Iallefall som default Lenke til kommentar
zaico Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det er en av tingene som er fint med dell, at du kan velge hva den skal gjøre når du lukker den igjen Lenke til kommentar
doh Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 eh....jeg trodde at det var sånn på alle bærbare jeg da. at du kan stille inn. vet ikke om jeg tar feil eller ikke. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 eh....jeg trodde at det var sånn på alle bærbare jeg da. at du kan stille inn. vet ikke om jeg tar feil eller ikke. Tror du har rett ja. Det er jo en funksjonalitet i windows xp hvertfall. DrErling Lenke til kommentar
doh Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 var nemlig ganske sikker på dette så syns det var litt rart da at zaico sa at det var noe som bare gikk an med dell. for jeg har vært borti bærbar før hvor dette var mulig. men ville ikke si noe helt sikkert, for da får en jo huden full her. hehe....noen folk blir litt ivrig her i diskusjonen. men som sagt så var jeg rimelig sikker på dette og jeg hadde jo rett da. det er jo det som heter strømsparer da. sparer strøm når skjermen ikke er på, men en kan fortsatt spille musikk og sånt, sånn er det jo på vanlig maskiner også, men blir muligens brukt mindre der da enn på bærbar. Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dette har med operativsystemet å gjøre! Det er innbygde funksjoner i OS'et. Samme om det er Dell eller hva som helts annet Lenke til kommentar
zaico Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dette har med operativsystemet å gjøre! Det er innbygde funksjoner i OS'et. Samme om det er Dell eller hva som helts annet Ligger vel kanskje under strømstyring, men hos meg er det et annet program som sørger for hva som skjer, men det er ikke alle maskiner som har denne funksjonen.. Men de aller fleste, bare å se etter en liten knott eller sensor over tastaturet,.. Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 dette har som sagt med os en og gjøre. Har selv en toshiba og kan gjøre alt d der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå