Roger Roger Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er det mulig? Det der skal jo være måååååål for faen.... Aldri sett så mye sjansesløseri noen gang Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Helvete Rooney du er deilig. Synd der. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Moyes venter bare på at Giggs skal få sitt obligatoriske mål for sesongen så er han nok ferdig Den greia der gjelder bare i PL. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Giggs is on fire Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Giggs herjer i det 88. minuttet, hvor ræva er egentlig Sociedad? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Herjer nå men ingen hadde vært så positiv om Sociedad hadde puttet på det frisparket han lagde i 80. min bare pga av at han var sliten. Må ikke glemme slikt. Men ja, han leker med midtbanen til Sociedad. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Dale @Stretty News @StrettyNews 10 m Young coming on to stop Vidal from running away with Worst Dive of the Year award. 7 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er det bare meg eller har Kagawa kommet mye bedre med etter han ble flyttet inn i 10er-rollen? Viser bare at det er der han passer best. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Deilig å slippe å se Fellaini faktisk. Sier litt om vår summer transfer window success... Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Var det en god seier, eller var det en god seier? Joggu er jeg glad vi vant denne, samtidig som vi holdt nullen! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 God kamp. De fleste imponerer. Om Kagawa bare får fortsette å spille, så kommer han til å bli genial. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Går så langt som å si at Kagawa hadde putta et par kasser om selvtilliten hadde vært der den burde være. Nå kan du angre, nå, Moyes. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Deilig å vinne. Rooney og Valencia - great job. Kagawa - deilig å se i 90 min! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Den greia der gjelder bare i PL. Han må matches for å ta nivået, vet du. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Jøss, vi vant kampen. Dette var en uvant følelse. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Deilig å slippe å se Fellaini faktisk. Sier litt om vår summer transfer window success... Sier også litt når en 40-åring løper over 10 km og spiller milevis bedre enn krølltoppen. 5 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Jeg er overrasket over å si dette, men det var fantastisk fotball fra vår side til tider. Men faen om at dette sjansesløseriet må bli tatt tak i. Burde ha vært seier med 3-4 mål. Valencia var god han også, men han må lære seg å slå litt svakere pasninger. Da kunne Kagawa ha skutt på første touch. Og Rooney var bare utrolig. Oppsummering: Real Sociedad er et ræva lag. Endret 23. oktober 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Deilig kveld! Beste kampen jeg har sett fra United i år. Valencia tør, og han gjør det bra. Rooney god som alltid. Kagawa glede i 90 min. Giggs viser storhet igjen. Young hadde mye å revansjere og jeg synes han var frisk og god i de 10 minuttene han fikk. Etter min mening var det et smart bytte av Moyes, kanskje godeste Young kan få selvtilliten litt tilbake. Vi holder nullen, noe som har vært sjelden vare denne sesongen. Ikke minst så har vi så og si stålkontroll gjennom hele kampen. Jeg følger ikke La Liga så nivået til Sociedad skal jeg ikke uttale meg om, men som niko nevnte; godt spill er godt spill. Hurra for en god kamp, bare synd vi ikke scorer 3-4-5 mål. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Blir sykt overrasket hvis Kagawa ikke får starte helgens kamp, da kan vi jo bare selge ham. Når det gjelder Zaha lurer jeg på om han egentlig bare er der for å varme benken i disse kalde høstdagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå