Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

[Løst] Mikrobølgeovn til ho mor

Anbefalte innlegg

Jeg tar denne under hjem kategorien da jeg regner med at en mikro går under hjem. Nå har det jo seg slik at det snart er jul og dermed så lurer jeg på om jeg skal kjøpe en mikro til mor mi på 72. Hun bruker en gammel skrap av en mikro hun ihvert fall har hatt i åtte år :p Dermed lurer jeg på å kjøpe en ny, rimelig mikro. Ellers så kunne brødskjære maskin være noe.

Noen som kan finne noe billig? :)

Kan være fra komplett.no :) Ellers så lurer jeg på hva slags merker som dere anbefaler osv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, pensjonistpar og enslige som bruker mange dager på et brød er ivrige på å skjære brødet i butikken og legge mesteparten i fryseren for å ta ut og tine noen få skiver om dagen. Gjør hun det? Og har hun brødrister? Er den OK? Brødrister er beste måten tine frosne brødskiver.

Mikrobølgeovn: Hvis den hun har varmer ting like ujevnt som den gamle jeg kastet, kan en ny være en ide. Tersom hun ikke er tekno-geek, velg en enkel med ikke for mange trykknapper. Et hjul å vri på for effekt og et for tid kan virke primitivt, men er veldig brukervennlig.

Men i prisklasse under 400 synes jeg beste gave til en eldre mor kan være ei god bok. Gå i bokhandelen og beskriv din mor, og du får gode råd blant høstens nyutgivelser som kan passe.

Lenke til kommentar

Nja, da får jeg se. Mulig jeg kjøper noe pyntegreier eller lignende. Har jo enormt mange jeg skal gi julegave til så det er ikke så lett å bruke så mye heller. I år er det vell nesten 20 stk som ska ha gave og si at gavene til hver person koster 500 kroner så kan det fort komme opp i 10.000

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...