BirgerCaC Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg tar denne under hjem kategorien da jeg regner med at en mikro går under hjem. Nå har det jo seg slik at det snart er jul og dermed så lurer jeg på om jeg skal kjøpe en mikro til mor mi på 72. Hun bruker en gammel skrap av en mikro hun ihvert fall har hatt i åtte år Dermed lurer jeg på å kjøpe en ny, rimelig mikro. Ellers så kunne brødskjære maskin være noe. Noen som kan finne noe billig? Kan være fra komplett.no Ellers så lurer jeg på hva slags merker som dere anbefaler osv Lenke til kommentar
kans Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hva legger du i ordet billig? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Under 400 kr. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Så lenge den gamle mikroen hennes fungerer ser jeg ikke helt hvordan en til under 400 kroner skulle utgjøre noen nevneverdig forbedring. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Hva med en rimelig brødskjærer? Den hun har nå er temmelig ødelagt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Brødskjærer var kanskje stas i gamle dager, men i dag har jo de fleste butikker slike stående. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ja, pensjonistpar og enslige som bruker mange dager på et brød er ivrige på å skjære brødet i butikken og legge mesteparten i fryseren for å ta ut og tine noen få skiver om dagen. Gjør hun det? Og har hun brødrister? Er den OK? Brødrister er beste måten tine frosne brødskiver. Mikrobølgeovn: Hvis den hun har varmer ting like ujevnt som den gamle jeg kastet, kan en ny være en ide. Tersom hun ikke er tekno-geek, velg en enkel med ikke for mange trykknapper. Et hjul å vri på for effekt og et for tid kan virke primitivt, men er veldig brukervennlig. Men i prisklasse under 400 synes jeg beste gave til en eldre mor kan være ei god bok. Gå i bokhandelen og beskriv din mor, og du får gode råd blant høstens nyutgivelser som kan passe. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Bok er kjedelig syntes jeg. Når det gjelder brødskjærer så kan det gå noen brød pr uke i og med at hun har stor familie med mange barnebarn som kommer en tur innom. Ellers så varmer mikroen ujevnt og den er sikert 10 år gammel om ikke mer. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Denne får da masse skryt av brukerne, under 400 koster den også. http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/mikrobolgeovn/SMW17/matsui-mikrobolgeovn-smw17 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Litt ukjent merke og min mor er skeptisk for ukjente merker av en eller annen grunn. Her går det mest i panaconic, philips, osv. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Men nå er budsjettet ditt på 400,- kroner, så hva forventer du finne til den prisen? Legg på 1000,- kroner så får du en bra modell av kjent merke. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Nja, da får jeg se. Mulig jeg kjøper noe pyntegreier eller lignende. Har jo enormt mange jeg skal gi julegave til så det er ikke så lett å bruke så mye heller. I år er det vell nesten 20 stk som ska ha gave og si at gavene til hver person koster 500 kroner så kan det fort komme opp i 10.000 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har fullt forståelse for det, og du gjør sikkert rett i å velge noe annet enn en mikro da. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Bok er kjedelig syntes jeg. Ja, men synes moren din det? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Ja, min mor syntes det Dessuten så kommer hun til å få en hel haug med bøker uansett Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Godt voksne mennesker har jo gjerne det meste av det de trenger.. Et par flasker med god vin kan jo gjøre susen? Blir ikke så dyrt heller. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 De er kristne så de drikker ikke vin. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Jeg tror nå at jeg har funnet noe perfekt for de begge Maskerer dermed tråden som løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå