KarmaZ Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Hva er det som skjer. Her på disse 5 årene jeg har vært kunde hos RiksTv har jammen santen prisen stiget i flere hundrevis av kroner. Fikk telefon fra de i vår om jeg ville forlenge TV2 Premier League, mot at jeg beholdt samme "gode" pris som jeg hadde, mens andre kunder måtte opp i pris. Ser nå at de har vært så lur å fjerne Grunnpris kostnaden, for å spe på den prisen man betaler for selve kanalene. Nå må jeg altså ut med enda en hundre lapp mer. Kan de virkelig bare skru opp prisene, og la kundene betale mer og mer..?? Jeg er nå så lei at jeg for min del, skal iallefall si opp hele dritten.. Bruker tv så sjeldent uansett, så kanskje derfor dette blir drøye penger for meg. Steget fra 229,- til 379, mens tv2 premier league fra 249,- til 339,- men alikavell må jeg ut med enda en hundre lapp i måneden for hele greia. Så alt i alt 240,- mer å betale pr. måned. Endret 23. oktober 2013 av KarmaZ Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) har du mer enn 10mbit internett er tv helt ubrukelig. Kanskje en nedgang i kjøpere er grunnen til økning? Endret 23. oktober 2013 av Korporal Kranium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå