sarthun Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Lyden på pc'en min har sluttet å fungere nå, jeg tror det kan være at jeg har fått et vennlig virus på pc'en min kanskje.. som sletter lydfiler og dokumenter kun med en gang.. Har hvertfall hørt om noe lignende i aviser og radio.. Jeg har winxp, men finner ikke cd'en... så får ikke lett etter driveren der.. Og det står ikke oppgitt hvilken driver jeg har nå, siden den er slettet.. Men jeg tror jeg har en standard driver, noen som kan nevne noen lyd-drivere som er standard eller kan hjelpe meg på andre måter? HASTER! Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 kan du ikke lete på internett da? Lenke til kommentar
sarthun Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 kan du ikke lete på internett da? har jo gjort det da.......... men ikke så lett når jeg ikke vet sikkert hvilken driver jeg trenger... kanskje noen kan nevne noen standard-drivere...? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 hvilket lyd kort har du da eller er det integrert i hovedkortet? Lenke til kommentar
sarthun Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 hvilket lyd kort har du da eller er det integrert i hovedkortet? er ikke helt sikker... kan det stemme med : CreativeAudioPCI (ES1371,ES1373) (WDM) ? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 hvis lyd kortet er integret så finner du uttaka til lyden rett under hvor du setter i musa og tastaturet, hvis det ikke er integrert så er ltd kortet plassert i en slott på hoved kortet en sånn hvit plast greie inni maskinen creative og es er to forskjellige produsenter skjekk dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå