Gå til innhold

Problemer med iPad 2


Heika98

Anbefalte innlegg

Problem 1: Apper kræsjer ofte. Vi snakker sånn mange ganger per dag. Gjengangerne er Chrome og Facebook. Enkelte spill har også en tendens til å kræsje.

 

Problem 2: iPad-en henger seg også ofte. Det er også nettleser, app store og FB som dette gjelder.

 

Jeg kjører iOS 7.2, men jeg hadde disse problemene før jeg oppdaterte, så jeg tror ikke det har noe med saken å gjøre. Men kan det ha noe å si at jeg har sånn ca. 1,5 GB ledig av 16 GB? Eller er det rett og slett at det er en "gammel" iPad og at den er godt brukt i to og et halv år?

 

Noen forslag til hvordan jeg kan løse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Det tar alt for lang tid å laste ned alle appene igjen til at jeg gidder det, når jeg er mer sikker på at problemene skyldes at det er en gammel og velbrukt iPad.

Hvordan kan du være sikker på det? Jeg har flere iPads, og 2'eren funker helt fint etter oppgradering til iOS7, men det var etter en full reset og reinstall.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du være sikker på det? Jeg har flere iPads, og 2'eren funker helt fint etter oppgradering til iOS7, men det var etter en full reset og reinstall.

Jeg vet ikke, vi har jo flere iPad 2 hjemme hos meg og det er kun min som er slik, selv som alle kjører iOS 7. Men jeg gidder uansett ikke å reinstallere alt. Jeg tror uansett at jeg blir å kjøpe nye iPad Air. Jeg har funnet ut at jeg kan unngå problemene til en viss grad om jeg ikke har så mange apper kjørende i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

IOS7 gjorde også dama sin iPad2 mer eller mindre ubrukelig kontra før oppdateringen. Vi gidder heller ikke bruke tid på den, så dukker opp en Surface 2/2 Pro i nær fremtid med iPad2 som backup just in case.

 

Jeg synes ikke android er noe for et nettbrett, og Windows er ikke helt modent for nettbrett platformen enda. Om den blir med windows må det nok bli Surface Pro 2, men det er 3k kroner dyrere enn iPad Air, så da blir det nok en iPad Air. Surface Pro 2 er jo en PC som vil være et nettbrett, men jeg skal ha et nettbrett, ikke en PC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

IOS7 gjorde også dama sin iPad2 mer eller mindre ubrukelig kontra før oppdateringen. Vi gidder heller ikke bruke tid på den, så dukker opp en Surface 2/2 Pro i nær fremtid med iPad2 som backup just in case.

På hvilken måte er den "mer eller mindre ubrukelig"? Konas iPad2 funker like bra som før oppgradering, mens jeg på min iPad3 opplever ubetydelig lagging av og til i Safari. Jeg tok full reset og reinstall av hennes, men ikke av min, så jeg kommer til å prøve dette en dag jeg har god tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...