Multicom Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Betyr det at den de har til salgs nå: http://www.multicom.no/Arctic-W740S-14-Full-HD-Matte-Intel-Core-i7-4750HQe-8GBe-256GB-SSDe-Iris-Pro-graphics-5200e-Uten-operativsysteme-1e9-kg-Multicom/cat-p/c/p10626652 er med nytt tastatur? Ja, det stemmer. Alle W740S som selges nå har nye tastatur. Kunder som har kjøpt W740S og har problemer med sitt tastatur kan ta kontakt med [email protected] hvor man da vil få hjelp til å bytte til nytt tastatur (kan enten gjøres selv eller sende inn til vårt serviceverksted). Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Yes, da har jeg bestilt denne med nytt tastatur, kommer med erfaringer etterhvert. Lenke til kommentar
Seatech Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Yes, da har jeg bestilt denne med nytt tastatur, kommer med erfaringer etterhvert. Noen erfaringer å dele? Vurderer å kjøpe denne for 3 år med programvareutvikling-studie. Hadde nesten bestemt meg men batteritid+disse lysende hjørnene likte jeg ikke noe særlig. Hatt noen problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå