Deelay Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hjelp..... Jeg har ikke plass til Page file på partisjonen c: Jeg har klart å renske opp i hardisken så jeg har 289 mb ledig, men trenger mer! Derfor prøver jeg å bruke partitionMagic! Jeg bruker wizard'en for å redistribuere ledig plass mellom partisjonene, men når jeg skal restarte for å "apply'e changes", kommer følgende feil opp: error 983: Too many errors found, process halted error 1527: While executing batch error 1527: Bad update seguence number jeg foretok et søk på google og kom opp med at 1527 hadde noe m quicktime å gjøre, så jeg slettet dette + det som var igjen i registeret, men feilen er der fortsatt! har noen peil på hva jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Error 983 Too many errors found, process halted. Error 1527 Bad update sequence number Du kan lønne seg å gå inn på Feilmeldings lista til Partition Magic før du spør. Og den "error 1527: While executin batch" fantes ikke. Lenke til kommentar
Beo Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 pq-magic fjerner ikke feil, det må gjøres først ps det er kommet ut en version 8.0 Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hjelp..... Jeg har ikke plass til Page file på partisjonen c:quote] Page file tror eg er filen windows bruker til virtuelt minne. hadde ikkje villet fjerne den. Men dersom du har masse ram kan det vel la seg gjere. Rett meg dersom eg har feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå