Vespillo Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei, igår mista jeg min multicom laptop i bakken og batteriet falt ut. Når jeg skrur på dataen så kommer jeg ikke lengre enn "Starting Windows" åsså loader det og etterhvert blir skjermen helt svart og ingenting skjer. Også når jeg skal reformantere så virker ikke dette heller. Noen som har ideer om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Tipper at det er hardisken dessverre Lenke til kommentar
Vespillo Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Tipper at det er hardisken dessverre Noen som kan gjøres? f.eks kjøpe ny? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Tipper at det er hardisken dessverre Noen som kan gjøres? f.eks kjøpe ny? Du kan kjøpe ny. Anbefaler da ssd. 2,5" vil jeg tro. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Du kan jo kjøpe en ny, men i og med at du mistet den i bakken så er jeg temmelig sikker på at dette er harddisk problemer jeg også. Du vil nok dessverre aldri få ut filer, bilder osv som var på den gamle disken. SSD disk er til å anbefale da denne er raskere! Lenke til kommentar
Vespillo Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Dette er jo litt gammel tråd men jeg satte inn min gamle hardisk fra enn annen pc, og så ikke ut som noen forandringer. Hva annet kan det være da? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Dette er jo litt gammel tråd men jeg satte inn min gamle hardisk fra enn annen pc, og så ikke ut som noen forandringer. Hva annet kan det være da? Formaterte du disken å installerte windows på nytt? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kan jo i og grunn være mye hvis du mistet den i bakken. Alt kan da bli defekt, men harddisk er mest utsatt. Kan Ram brikker ha løsnet? Lenke til kommentar
Vespillo Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Kan jo i og grunn være mye hvis du mistet den i bakken. Alt kan da bli defekt, men harddisk er mest utsatt. Kan Ram brikker ha løsnet? Tviler, har tatt ram brikkene ut og inn. så burde nå ikke være det. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Nei, da er det nok ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå