Gå til innhold

Hvor mange kvinner trengs for å banke opp en mann?

EvilSeagull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle skikkelige mannfolk har jo alltid muskelbilen sin med seg (det har i hvert fall jeg) så jeg hadde bare kjørt dem ned.

Men seriøst, mange rare spørsmål fra deg TS :wee: Jeg tror nok at i det man hadde begynt å slåss mot den første så hadde ti til hoppet på deg, og da er det urelevant hvilket kjønn det er. Eller, man får nok noen gode sjangser til å føle seg frem, fremfor å få skrittet til en man gnidd i trynet.

Lenke til kommentar

Tja. Hadde damene vært like lette å ta som hu jeg bor sammen med så kunne jeg sikkert tatt 3-4 uten problemer tror jeg.

Har aldri banket opp dama, men det hender vi lekesloss, og der er det ikke mye motstand skal jeg være ærlig :tease:

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å omformulere, hvor mange gjennomsnittelige kvinner trengs for å banke en gjennomsnitt mann?

Statistisk sett så vil eg anta at 1,2 gjennomsnittlige kvinner vil kunne banke 1 gjennomsnittlig mann.

Menn er fysisk både større og sterkere enn kvinner, men det er ikkje så stor forskjell.

Så er dame som er 20% større enn gjennomsnittet ville nok kunne banken ein gjennomsnittlig mann temmelig greit.

Lenke til kommentar

Statistisk sett så vil eg anta at 1,2 gjennomsnittlige kvinner vil kunne banke 1 gjennomsnittlig mann.

Menn er fysisk både større og sterkere enn kvinner, men det er ikkje så stor forskjell.

Så er dame som er 20% større enn gjennomsnittet ville nok kunne banken ein gjennomsnittlig mann temmelig greit.

Men du må huske på at når kvinner er overvektige så er det på grunn av fett og aldri pga muskelmasse, og hvor lett er det ikke å banke opp et fettberg. No offence

Se for deg om du skulle banke opp f.eks erna solberg. Det hadde tatt under et halvt sekkund. No offence erna :)

Endret av EvilSeagull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...