EvilSeagull Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) La oss si hundre kvinner kommer mot deg samtidig for å drepe deg. Hadde du klart å banke alle? Endret 23. oktober 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Nei. De hadde sikkert klort han og leppestifta han til døde 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Dette kommer vel veldig ann på. Hadde mannen vært Bruce Lee eller Chuck Norris så hadde han sikkert kjeppjagd alle kvinnene fortere enn svint. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det kommer like mye an på kvinnene som mannen. For eksempel hadde nok Cecilie Brækhus banket opp de fleste menn. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) For å omformulere, hvor mange gjennomsnittelige kvinner trengs for å banke en gjennomsnitt mann? Endret 23. oktober 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hadde lett tatt 100 kvinner. Hadde bare dasket dem i bakken med min penis. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 For å omformulere, hvor mange gjennomsnittelige kvinner trengs for å banke en gjennomsnitt mann? Tipper 2 stk, i snitt... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Alle skikkelige mannfolk har jo alltid muskelbilen sin med seg (det har i hvert fall jeg) så jeg hadde bare kjørt dem ned. Men seriøst, mange rare spørsmål fra deg TS Jeg tror nok at i det man hadde begynt å slåss mot den første så hadde ti til hoppet på deg, og da er det urelevant hvilket kjønn det er. Eller, man får nok noen gode sjangser til å føle seg frem, fremfor å få skrittet til en man gnidd i trynet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Sålenge det ikke er svært stor forskjell i evner, så er det nesten umulig å klare å slåss bare 2 mot 1. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 La oss si hundre kvinner kommer mot deg samtidig for å drepe deg. Hadde du klart å banke alle? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Tja. Hadde damene vært like lette å ta som hu jeg bor sammen med så kunne jeg sikkert tatt 3-4 uten problemer tror jeg. Har aldri banket opp dama, men det hender vi lekesloss, og der er det ikke mye motstand skal jeg være ærlig Endret 23. oktober 2013 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Visst hensikten er å drepe deg så har de fleste nok problemer ¨å forsvare seg mot 2 personer og har ikke chance mot 3. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 For å omformulere, hvor mange gjennomsnittelige kvinner trengs for å banke en gjennomsnitt mann? Det er selvfølgelig det jeg mener Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Hadde det ikke vert for kondissen min skulle jeg lett banket opp 200. Men jeg hadde nok blitt sliten etter de første 50 så jeg tror jeg hadde blitt overmannet.. eller overkvinnet Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 For å omformulere, hvor mange gjennomsnittelige kvinner trengs for å banke en gjennomsnitt mann? Statistisk sett så vil eg anta at 1,2 gjennomsnittlige kvinner vil kunne banke 1 gjennomsnittlig mann. Menn er fysisk både større og sterkere enn kvinner, men det er ikkje så stor forskjell. Så er dame som er 20% større enn gjennomsnittet ville nok kunne banken ein gjennomsnittlig mann temmelig greit. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Det kommer like mye an på kvinnene som mannen. For eksempel hadde nok Cecilie Brækhus banket opp de fleste menn. Jeg hadde lett banket opp en hvilken som helst kvinne Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Statistisk sett så vil eg anta at 1,2 gjennomsnittlige kvinner vil kunne banke 1 gjennomsnittlig mann. Menn er fysisk både større og sterkere enn kvinner, men det er ikkje så stor forskjell. Så er dame som er 20% større enn gjennomsnittet ville nok kunne banken ein gjennomsnittlig mann temmelig greit. Men du må huske på at når kvinner er overvektige så er det på grunn av fett og aldri pga muskelmasse, og hvor lett er det ikke å banke opp et fettberg. No offence Se for deg om du skulle banke opp f.eks erna solberg. Det hadde tatt under et halvt sekkund. No offence erna Endret 23. oktober 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Men du må huske på at når kvinner er overvektige så er det på grunn av fett og aldri pga muskelmasse, og hvor lett er det ikke å banke opp et fettberg. No offence Ooooog der var tråden over for min del. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Ooooog der var tråden over for min del. Det gjør ikke noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå