Jan Erik Engan Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hjort Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei, Jan Erik. Flott bilde av hjort, - disse dyrene er relativt sjeldne på mine hjemtrakter, og jeg tror aldri jeg har vært nærmere villhjort enn ca. 200 meter. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ikke hverdagskost med hjort her i distriktet, fint bilde, ser ut til at det er tatt i sommer. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei, Jan Erik. Flott bilde av hjort, - disse dyrene er relativt sjeldne på mine hjemtrakter, og jeg tror aldri jeg har vært nærmere villhjort enn ca. 200 meter. Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker...fra en Hjortefarm...så litt juks Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Ikke hverdagskost med hjort her i distriktet, fint bilde, ser ut til at det er tatt i sommer. Mvh Melvin Takker... tatt ifjor sommer,på en Hjortefarm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg