clinton Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Skal kjøpe radiator.Skal ha en som det er plass til 2x120mm vifter på. Hvilken radiator bør jeg velge?noen som vet noe som er bra? (Er uavhengi av pris) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du kan jo prøve Max Perf Radiatoren på www.3dfxcool.no. På den er det plass til 1x120mm og 2x80mm. Hvis du vil ha en plain 2x120mm gå for Black Ice Extreme2 på www.netconnection.no Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvis jeg skulle kjøpt noe så hadde jeg valgt innovatek radiatoren. Pent konstruert og kjøler best av "dual" radiatorene. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dem selger visst ikke max perf lenger Lenke til kommentar
clinton Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvis jeg skulle kjøpt noe så hadde jeg valgt innovatek radiatoren. Pent konstruert og kjøler best av "dual" radiatorene. Ja,det var den jeg tenkte på også,så jeg var egentlig bare ute etter flere som synes dette var ett gådt valg takker! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Har sett litt på den radiatoren no. Hvordan vil det gå og montere den fast i taket på kabinettet da. Der som slangene kommer ut går jo feil vei,kommer til og ende opp med slangene opp i taket og ikke nedover.Hadde planer om og ha 2 vifter på innsiden av kassen og så radiatoren fast i viftene igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå