linndy Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hei. Jeg greide å få brudd i foten for ca 2uker siden, å har gått med gips siden da, jeg var på rønken for noen dager siden å det viste ingen forbedring, nå har jeg fått MR time som jeg skal på om en uke. Er det mer alvorlig når man må ta MR?? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det gjøres for å se hva som skjer. MR viser flere detaljer rundt beinet som man ikke klarer å få fram på røntgen. 1 Lenke til kommentar
linndy Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Så dvs at det kan være no mer gale siden de skal ta mr da? For de fant jo ut at det var brudd på første rønken bilde Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Tipper de er bekymret fordi det ikke gror slik de ser det for seg, og at de vil se om det er en grunn til dette de kan gjøre noe med. De gjør det for å prøve å få deg frisk fortere. Lenke til kommentar
linndy Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Høres skummelt ut!! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det viktigste er jo at man finner ut av det for å få det bedre. Lenke til kommentar
linndy Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Helt klart! :-) takker for svar! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ved MR undersøkelser leter man bare etter andre ting som ikke vil dukke opp på røntgen, og betyr ikke at legene nødvendigvis har grunn til å tro at noe er "mer alvorlig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå