Gå til innhold

– Radeon-toppkortene er like om hjørnet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt Nvidia i noen år nå, og det har vært MYE problem med drivere.

Oppsettet mitt har variert i den nåværende spillriggen mellom GTX 560, GTX 560 SLI og nå GTX 780.

Har hatt og har flere AMD/ATI kort i forskjellige prisklasser og ytelser (9600 Pro, X1950XT, 3870, 5450, 6450 og 5770) og har hatt mindre problem med disse enn de 3 Nvidia kortene og driverne.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ikke hatt et eneste driverproblem med AMD-kortene mine på over to år, det er langt bedre enn hva jeg kan si om laptopen min med Nvidia-GPU der det er praktisk talt snakk om humørsvingninger når det kommer til hvilken driver som passer hva. En dag kan nyeste driver fungere, og neste uke må jeg rulle tilbake til 296.10 for å få samme spill til å fungere, og det er uten å nevne alle problemene GPU Boost forårsaker.

Klar brukerfeil. Har ikke hatt problemer med Nvidia drivere på noen av mine 3 PCer på årevis.

Lenke til kommentar

Sier meg enig I det med driverproblemer med AMD. Etter å ha slitt med et CCC som verken ville åpne seg eller kunne avinstalleres har jeg personlig gått bort fra den platformen. Har også vært borti en rekke småproblemer som for eksempel korrupsjon av musepekeren i flere spill som for eksempel Dota 2, noe som i følge forumtrådene angående problemet var knyttet utelukkende til AMD-kort. Hva andre velger har jeg absolutt ingen interesse av å legge meg borti, men å si at AMDs drivere er perfekte blir I mine øyne feil.

Lenke til kommentar

må nesten bare spørre så den støtter ikke direkt x 11? eller 11.1....har så ikke lyst til å gå over til W8

Hvis du fortsatt er forvirret, så vil det gå helt fint å bruke dette kortet i en eldgammel maskin fra 2008 med PCIe 2.0 og Windows 7 installert.

Selv om det går, så vil det ikke si at det er fornuftig...

;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...