Gå til innhold

Ati Radeon 9800 Pro Eller Geforce FX 5900 Ultra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mulig, mulig. Vi får se hva som ligger oppi. Pakken er registrert inn på hovedfordelingssentralen i Oslo i morges, så 08:59 i morgen står jeg og hamrer på dørene til postkontoret!

Gjorde det idag da hovedkortet mitt ENDELIG kom tilbake. Fikk ikke mye nytte av det da, siden kjøleren ligger i pakken som kommer...

Lenke til kommentar
V[]bster"]hehe, jaja, den knappen ble ganske slitt den :wink:

Da går jeg for Hercules ATI Radeon 9800 PRO

Takk for hjelpa folx :wink:

Dette kommer du ikke til å angre på -- garantert. :yes:

... Jeg angrer på det... Drittkort, skal aldri kjøpe ati mer hvis de ikke skjerper seg. Jeg er fornøyd i alle andre spill enn COUNTERSTRIKE. Her lagger det så bajsen detter fra rumpa mi, blir så lei. Det er dette spillet jeg helt klart spiller mest og "alle" mine venner spiller det... Så til H****** med aTI. (Fortjener ikke stor forbokstav en gang).

Lenke til kommentar
V[]bster"]hehe, jaja, den knappen ble ganske slitt den :wink:

Da går jeg for Hercules ATI Radeon 9800 PRO

Takk for hjelpa folx :wink:

Dette kommer du ikke til å angre på -- garantert. :yes:

... Jeg angrer på det... Drittkort, skal aldri kjøpe ati mer hvis de ikke skjerper seg. Jeg er fornøyd i alle andre spill enn COUNTERSTRIKE. Her lagger det så bajsen detter fra rumpa mi, blir så lei. Det er dette spillet jeg helt klart spiller mest og "alle" mine venner spiller det... Så til H****** med aTI. (Fortjener ikke stor forbokstav en gang).

hmm, det fungerer fint til alt annet enn cs, så derfor er det et drittkort..? Siste gang jeg spilte cs var det med et geforce 2 mx, og det gikk flott. Jeg tviler derfor på at radeon 9800 pro kan være ille

Lenke til kommentar

mitt PowerColor Radeon 9800 PRO er et 100% BBA kort (Built By ATi)

det kom med det nye Tomb Raider-spillet;)

jeg storkoser meg med kortet, har såvidt prøvd Tomb Raider, fasinerer meg ikke mye=)

men uansett, en fullverdig konkurrent til hercules.

ser kanskje ikke like tøft ut, men yter like bra, om ikke bedre rett ut av pakka?:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...