SmartinG Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 V[]bster"]Man får jo også med Rainbox Six Raven Shield som er driit bra Ikke tull da... Det har jeg alt. Håper jeg får noe annet - databutikken opplyste ikke om hva som fulgte med Da kan du sende det til meg da vuttu! Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 mulig, mulig. Vi får se hva som ligger oppi. Pakken er registrert inn på hovedfordelingssentralen i Oslo i morges, så 08:59 i morgen står jeg og hamrer på dørene til postkontoret! Gjorde det idag da hovedkortet mitt ENDELIG kom tilbake. Fikk ikke mye nytte av det da, siden kjøleren ligger i pakken som kommer... Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 sorry, det ble nok vietcong på meg Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 V[]bster"]hehe, jaja, den knappen ble ganske slitt den :wink: Da går jeg for Hercules ATI Radeon 9800 PRO Takk for hjelpa folx :wink: Dette kommer du ikke til å angre på -- garantert. ... Jeg angrer på det... Drittkort, skal aldri kjøpe ati mer hvis de ikke skjerper seg. Jeg er fornøyd i alle andre spill enn COUNTERSTRIKE. Her lagger det så bajsen detter fra rumpa mi, blir så lei. Det er dette spillet jeg helt klart spiller mest og "alle" mine venner spiller det... Så til H****** med aTI. (Fortjener ikke stor forbokstav en gang). Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 absolutt ati, ingen tvil her... Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 V[]bster"]hehe, jaja, den knappen ble ganske slitt den :wink: Da går jeg for Hercules ATI Radeon 9800 PRO Takk for hjelpa folx :wink: Dette kommer du ikke til å angre på -- garantert. ... Jeg angrer på det... Drittkort, skal aldri kjøpe ati mer hvis de ikke skjerper seg. Jeg er fornøyd i alle andre spill enn COUNTERSTRIKE. Her lagger det så bajsen detter fra rumpa mi, blir så lei. Det er dette spillet jeg helt klart spiller mest og "alle" mine venner spiller det... Så til H****** med aTI. (Fortjener ikke stor forbokstav en gang). hmm, det fungerer fint til alt annet enn cs, så derfor er det et drittkort..? Siste gang jeg spilte cs var det med et geforce 2 mx, og det gikk flott. Jeg tviler derfor på at radeon 9800 pro kan være ille Lenke til kommentar
nogard Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 9800pro er elendig på cs i forhold til nvidia kortene, men det gjelder bare cs. jeg får merkelige streker på vegger og slikt, men jeg har aldri lagt merke til noe lagging. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 mitt PowerColor Radeon 9800 PRO er et 100% BBA kort (Built By ATi) det kom med det nye Tomb Raider-spillet;) jeg storkoser meg med kortet, har såvidt prøvd Tomb Raider, fasinerer meg ikke mye=) men uansett, en fullverdig konkurrent til hercules. ser kanskje ikke like tøft ut, men yter like bra, om ikke bedre rett ut av pakka? Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 sorry, det ble nok vietcong på meg Hehe, greit det :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå