tomsi42 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Ok. Da ser det ut som om iPhoto er en smule ugrei. jeg vet ikke om noen MacBrukere som har noen gode forslag her. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Ok. Da ser det ut som om iPhoto er en smule ugrei. jeg vet ikke om noen MacBrukere som har noen gode forslag her. Vet du forresten om andre print-programmer som er brukervennlig og kan gjøre disse tingene i enkle operasjoner? (Skallere ned bilder uten crop, putte inn flere bilder på et ark osv.) ? Det må jo finnes? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Vet du forresten om andre print-programmer som er brukervennlig og kan gjøre disse tingene i enkle operasjoner? (Skallere ned bilder uten crop, putte inn flere bilder på et ark osv.) ? Det må jo finnes? Bruker ikke Mac, så jeg vet ikke hva som finnes der. Av programmer som virker både på Mac og Windows, så har jeg brukt ACDSee Pro, Corel AfterShot pro og Lightroom. Og ingen av de er utpreget enkle å bruke på print; men stort sett alt er mulig der ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå