Need44speed Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hvordan er regler rundt sånt? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hva er det du har røyka gutt? 5 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Muligens fotballsokkene mine... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Nå ble jeg nysgjerrig. Er det lov? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hadde det vært lov, så hadde folk gjort det. Derfor trur jeg det ikke er lov. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hva med å forstørre hendene? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hva med å forstørre hendene? Hvordan skal man liksom gjøre det? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Forårsake irritasjon eller allergisk reaksjon som fører til hevelse? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 har ikke klart å finne noen regler rundt det, har noen andre? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Forårsake irritasjon eller allergisk reaksjon som fører til hevelse? Å det skal liksom hjelpe for å korte ned tia? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Å det skal liksom hjelpe for å korte ned tia? Nei, men man skremmer bort konkurrentene ved å se proff ut. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Alt folk spør om.... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hahaha! Ble nysgjerrig selv her nå. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 http://www.chacha.com/question/can-a-person-with-webbed-feet-compete-in-the-olympics-as-a-swimmer,-or-would-they-be-disqualified Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 ^det blir ikke det samme for det står "birth defect" men jeg snakker om plastisk kirurgi eller hudtransplantasjon. svømmehud mellom fingrene gir også større fordel enn mellom tærne antar jeg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) ^det blir ikke det samme for det står "birth defect" men jeg snakker om plastisk kirurgi eller hudtransplantasjon. svømmehud mellom fingrene gir også større fordel enn mellom tærne antar jeg. Uten at jeg vet svaret, ville jeg tro at det å operere på seg fordeler er likestilt med å ta doping for økt ytelse. Når det er sagt har ikke såkalt webbed feet noen særlig effekt på prestasjonene i svømming. Endret 23. oktober 2013 av Neppe Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Å det skal liksom hjelpe for å korte ned tia? Større overflate som gir bedre "grep" i vannet Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Uten at jeg vet svaret, ville jeg tro at det å operere på seg fordeler er likestilt med å ta doping for økt ytelse. Men dersom vi følger denne tankerekka så burde det vell ikkje være lov å barbere vekk brysthåra heller? Barbere vekk kroppshår vil også være ein måte å manipulere kroppen på slik at ein oppnår ein fordel. Vil lovligheitsspørsmålet koke ned i alvorligheitsgraden av det inngrepet som blir gjort? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Hva med å forstørre hendene?Hvordan skal man liksom gjøre det? Det skjedde med en kvinnelig svømmer fra Øst-Tyskland. Hun fikk mannlige kjønnshormoner uten å vite det. Dette førte til at hendene hennes vokste noe enormt, faktisk så mye at hun fikk kallenavnet "dolokket"! (Fra en dokumentar på NRK.) Endret 24. oktober 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Men dersom vi følger denne tankerekka så burde det vell ikkje være lov å barbere vekk brysthåra heller? Barbere vekk kroppshår vil også være ein måte å manipulere kroppen på slik at ein oppnår ein fordel. Vil lovligheitsspørsmålet koke ned i alvorligheitsgraden av det inngrepet som blir gjort? Vel, å barbere seg kan nok neppe sies å være et inngrep og er etter min erfaring generelt mer akseptert enn plastikkirurgi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå