mobilen.no Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Surface RT har fått en arvtaker, og du kan bli med når vi tar en første kikk på nykommeren.Unboxing: Microsoft Surface 2 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er fryktelig fristet! Står mellom denne og Pro 1 Lenke til kommentar
Leifern79 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har en Acer Iconia W700 med win8. Kjøpte det for å ha muligheten til å bruke vanlige windowsprogrammer i tillegg til de om er i Windows Store. Må innrømme at jeg nå utelukkende bruker de fra Windows Store og Office (som nå er innebygd i RT), da jeg ikke trenger Java lenger (bankid på mobil, så er den saken grei). Hadde jeg visst da det jeg vet nå om hvordan jeg bruker brettet, hadde jeg nok heller kjøpt en surface RT eller lignende:) Lenke til kommentar
Izzien75 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hadde Windows Market vært bedre så kanskje, men i skrivende øyeblikk, ikke F. Pro er veien å gå. Kjøpte surface rt da det kom, hadde det i 2 timer før jeg kjørte tilbake å kjøpte pro isteden. Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Men er ikke et av problemene med disse brettene at man ikke får Wimp eller lignende på de? Vurderte forrige generasjon men fikk ikke en del apper på de å da ble det helt utelukket Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Dersom du ser videoen, ser du at Wimp kjører på det. 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ble ganske skuffet når jeg fant ut at det ikke leveres i sort - kjipt gjort MS! Gleder meg likevel til testen. Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Dersom du ser videoen, ser du at Wimp kjører på det. Det har du Virkelig rett:-) Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Noen som vet om man kan bruke MS sitt brett som fjernkontroll i stua slik en kan med diverse andre? Min lille datter knuste min Nexus 7 for ikke så lenge siden å har ikke fått fingen ut å kjøpt nytt brett ennda. har forsikrings pengene til en nytt brett men sikler mest på LG Pad men dette er et alternativ. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Men er ikke et av problemene med disse brettene at man ikke får Wimp eller lignende på de? Vurderte forrige generasjon men fikk ikke en del apper på de å da ble det helt utelukket Som det blir nevnt her så er wimp tilgjengelig, i tillegg har du Xbox Music og hvis du absolutt må høre på spotify så funker web playeren deres i IE11 det sitter jeg å gjør akkurat nå Endret 23. oktober 2013 av Steinegal Lenke til kommentar
hubar Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Noen som vet om man kan bruke MS sitt brett som fjernkontroll i stua slik en kan med diverse andre? Min lille datter knuste min Nexus 7 for ikke så lenge siden å har ikke fått fingen ut å kjøpt nytt brett ennda. har forsikrings pengene til en nytt brett men sikler mest på LG Pad men dette er et alternativ. Kommer vel ann på hva du skal kontrollere, ett raskt søk I sjappa viser en app for Philips Tv'er, samt en uoffisiell app for Samsung TV'er. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Urk har egentlig lyst å kjøre RT, men holdes igjen av at Adobe-produktene krever desktop. Jaja verden går vel framover om noen år. Lenke til kommentar
hubar Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hvor mye ledig lagringsplass er det på disse maskinene forresten? Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hva ble det til med testen av Surface RT 2? Spiller ikke så stor rolle for meg, for jeg gikk lei av å vente og endte opp med å kjøpe en, men artikkelen her gir da virkelig inntrykk av at en test skulle komme om noen dager. Det er snart en måned siden. Mistet dere brettet i gulvet, og satset på at ingen husket den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg