co2 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Behold Dataen min: hercules Radeon 9700 PRO Creative audigy 2 A7N8X deluxe 512 RAM AMD Athlon 2800 Antec strømforsyning 350 W ATPV1000AMG Antec Miditower Den første strømforsyningen gikk til erhmm.. helvette med et smell. Ingen rørte PCen og den jobbet heller ikke med noe. Og me den nye ble hele etasjen mørklagt (sikringen gikk) og så virket ikke strømforsyningen. Det er statisk el. i kabinettet, av og til ganske mye. WTF !?? er probleme ? Jeg har ikke jorda ledning men det har heller ikke den andre PCen som vi har i samme rom heller. Og den har samme strømforsyning og hovedkort som meg. Så jeg tviler på at det har noe med det å gjøre. HVA Fann er probleme /)#%")%()#%/#"=(¤ PLZ svar FFS Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 ...was ist los? Gibts hier ein großen problem? Sagst du dein komputer bist kaput? M?glichsten hat du eine kleine "kortsluttning" in deine ding. Ess muß repariren werde. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 ...was ist los? Gibts hier ein großen problem?Sagst du dein komputer bist kaput? M?glichsten hat du eine kleine "kortsluttning" in deine ding. Ess muß repariren werde. på norsk betyr det? er ikke hw.no et norskt forum? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Åh, _slik_ å forstå! Ja jeg... som... trodde... han var TYSK! Ja der lurte han meg godt ja! Sehr l?stig den ganzen tag mit ein großen brackw?rsten in seinem mund, jah. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 verste av alt er at eg tror eg vet hva du sier Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 problemet kan ligge i at strømnettet ditt er ustabilt. dette skal selvfølgelig ikke forekomme, men det hender. har du voltmeter, så kan du jo skjekke at du har ca. 230V i stikkontakten. om du har ohmmeter, så kan du skjekke om det er kortsluttning i cd-roms, hd og hk. strømforsyningen kan "bootes" opp uten å være tilkoblet noe ved en liten lask: nå kan du måle ATX pluggen for å se om den gir rett spenning. kontroller alle ledninger for å se at de er hel. jeg hadde en skarp kant på et Aopen kabinett som kuttet i en kabel en gang. om alt virker greit, så booter du opp systemet (clear c-mos for sikkerhets skyld) med kun HK. virker dette, så hiver du på en og en cd-rom og hd til synderen viser seg eventuelt alt virker som det skal. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ich bin ausländer und sprächen nicht gut Deutch... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Was? Ist dieses einen Norwegischen Forum? Scheiße! Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du har ikke kommet borti den fine røde knappen bak på strømforsyning... Du vet den som lager lysshow vet du ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå