DuckDuckGoose Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg klarte å slette partisjonen på feil disk i forbindelse med nyinstallasjon av xp. På den disken jeg slettet partisjonen på, var det 60 gig med programmer, videofilmer og annet snacks som jeg gjerne skulle hatt. Er det noe jeg kan gjøre for å få tak i det som er på disken? Jeg har jo ikke formatert den, så alt er vel der et sted.... Takk for all hjelp! :-) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 http://www.programmer.no/nedlasting/index....laycat&catid=46 Den linken gir deg alt du trenger :-) Du kan formatere mange ganger og dataene ligger der enda, det gjelder bare å ha rett program som faktisk forstår det. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Vil anta "data recovery forensics" kan brukes på google. Men kort: Hvis MBR / FAT'en din er borte vil jeg spekulere i at det raskt blir mye slit. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 VirtualLab var veldig bra, men her må jeg betale 350$ for 50 gig jeg skal få tilbake!!! Er det noen bra gratisprogrammer der ute i stedet? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 VirtualLab var veldig bra, men her må jeg betale 350$ for 50 gig jeg skal få tilbake!!! Er det noen bra gratisprogrammer der ute i stedet? Parted er et genialt program for akkurat dette Det finnes så vidt jeg vet bare til linux. Den enkleste måten å bruke det på om du ikke har linux fra før vil være å laste ned knoppix som er en veldig god cd basert distro som inneholder blant annet parted Lenke til kommentar
gp500 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Løsningen på problemet er vel avhengig av filsystem. Jeg har vært i denne situasjonen flere ganger selv, men kan desverre ikke huske i detalj hva jeg har gjort. Løsningen her er vel å skrive en ny partisjonstabell, og ingenting annet. Hvis hele disken har vært en partisjon er det relativt enkelt, litt verre hvis du har hatt flere partisjoner og ikke husker / har skrevet ned partisjonstørrelsene. Rett verktøy er Linux fdisk tror jeg. Eller : søk på easy recovery, det er et program som kanskje ordner opp. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har NTFS filsystem. Kjører windows xp. Har prøvd linux flere ganger, men funker liksom ikke for meg! Prøver Easy Datarecovery nå, får se hva som skjer... Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Æsj, funker ikke. Kan noen tipse meg på andre gratisprogs som kan hjelpe meg? Takk! Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Prøvde med get back data for 4timer siden, kopierte over 127GB...men bare ca. 10gb av da dataen funka, alle filer var ødelagt så nå er eg så forbanna, så eg slette hele drite. Mista mye som eg ikke skulle ha mista.. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 J.ÆVLA PARTITION MAGIC! Skulle sette sammen to partisjoner, men nei da. Når den kommer til 100%, får den en feil og bestemmer den seg for slette alt på den ene partisjonen F.AEN SOM JEG HATER PARTITION MAGIC! Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Er det ingen andre som vet om gratisprogrammer som kan hjelpe med problemet mitt? EasyRecovery funker ikke, og VirtualLabs krever 350 $ for å hente tilbake filene mine!! Help! Lenke til kommentar
christt Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det finnes få gratisprogrammer som jeg vet, du kan prøve dette programmet som er shareware: File Scavenger 2.1 Det vil finne alle filene for deg, men du kan ikke gjenopprette den uten å ha fullversjon dessverre. Den koster $39.95. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Er det ingen andre som vet om gratisprogrammer som kan hjelpe med problemet mitt? EasyRecovery funker ikke, og VirtualLabs krever 350 $ for å hente tilbake filene mine!! Help! Er dette noe du kan bruke? http://www.partition-recovery.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå