hfthomas Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Ble seff fint vær til starten. Ikke tdf uten sol Følelsene når det setter igang. Tour de France er noe helt eget Redigeringa taper seg år for år dog. Kan ikke bli bedre enn det Finn Erik Rognan gjorde... Endret 5. juli 2014 av hfthomas Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Dårlig lyd, dårlige bilder. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 NÅ kan de sykle... Dette er ikke spesielt interessant to be honest. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Litt... ræva, spesielt med nasjonalsangen. Ikke spesielt taktisk å sette kamera med mikrofon rett foran han med trombonen. Hørte jo bare han. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Det ble mye greier i fjor husker jeg mtp 100-årsjubileet, men nå ser det ut til å fortsette. Jaja, klarer meg jeg Er reklamene som blir verst uansett. Har alltid blitt dritt lei. Gidder ikke å se på sumo, så skrur ned lyden Endret 5. juli 2014 av hfthomas Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Tydelig at britene har kommet seg ut fordi det er ufattelig mye folk ut i løypa. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Noen som vet om det finnes websider med live telemetry data? Som gjør at man kan se slik som hastighet, rpm, watt, osv. fra rytterne? Hadde virkelig gitt en ny dimensjon til sykkelritt og noe jeg savner vs formel 1 etc. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Pinadø gule sauer også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Noen som vet om det finnes websider med live telemetry data? Som gjør at man kan se slik som hastighet, rpm, watt, osv. fra rytterne? Hadde virkelig gitt en ny dimensjon til sykkelritt og noe jeg savner vs formel 1 etc. Tvilsomt det finnes, da en slik side ville vært gull verdt for lagenes sportsdirektører. 2 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Digg at TV2 sumo hopper over alle reklamene. Det har irritert meg siden NRK mistet rettighetene for herrens år siden. Slipper å switche mellom tv2 og eurosport i år altså. Endret 5. juli 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Ikke hvilken som helst jobb Kurt Asle har fått seg eller? Anslått målgang? Jeg må på butikken, kamp også etterpå :/ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Noen som vet om det finnes websider med live telemetry data? Som gjør at man kan se slik som hastighet, rpm, watt, osv. fra rytterne? Hadde virkelig gitt en ny dimensjon til sykkelritt og noe jeg savner vs formel 1 etc. Tvilsomt det finnes, da en slik side ville vært gull verdt for lagenes sportsdirektører. Trykket på pluss ved en feil der, uvant med mobil. Vel andre idretter hvor dette kunne vært gull for konkurrenter har det allerede. Og de som sponser sensorutstyr for lag som BMC har tidligere år gitt live telematry data for utvalgte ryttere hvor man kan føle med på 10 rytter av gangen. Dette kommer nok bare mer og mer da det har vært en trend i flere idretter for å stmulere tilskueappeal. SRM eller hva de het som hadde dette tidligere år ser ikke ut til å ha det i år. Derfor hvis noen finner dette for 2014, hyl ut Endret 5. juli 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Det hadde vell vert GUL verdt, ikke gull Utrolig mange ødelagte bygninger fra middelalderen i kulturlandskapet, trist og se, selv om de forsatt er vakre. Konger og religion ass....... Endret 5. juli 2014 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Noen som vet om det finnes websider med live telemetry data? Som gjør at man kan se slik som hastighet, rpm, watt, osv. fra rytterne? Hadde virkelig gitt en ny dimensjon til sykkelritt og noe jeg savner vs formel 1 etc. Tvilsomt det finnes, da en slik side ville vært gull verdt for lagenes sportsdirektører. Trykket på pluss ved en feil der, uvant med mobil. Vel andre idretter hvor dette kunne vært gull for konkurrenter har det allerede. Og de som sponser sensorutstyr for lag som BMC har tidligere år gitt live telematry data for utvalgte ryttere hvor man kan føle med på 10 rytter av gangen. Dette kommer nok bare mer og mer da det har vært en trend i flere idretter for å stmulere tilskueappeal. SRM eller hva de het som hadde dette tidligere år ser ikke ut til å ha det i år. Derfor hvis noen finner dette for 2014, hyl ut Du har fått en pluss tilbake... Det kommer nok noe telemetri i etterkant, men ikke live telemetri. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Mye stønning nå.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Er Dag Otto syk eller? Virker ikke til å være seg selv. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 FAEN. Kristoff hindret av den velten... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Karma is a bitch. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Faen, Cavendish ødela for Kristoff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå