Gå til innhold

Tour de France 2014


Stonemeister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vært mye kritikk fra de som er virkelig sykkelinteresserte mot Paasche, kaggis og TV2 generelt. Uten dem nå ville dette vært helt "useelig". Kunne like godt dratt inn i Maridalen og sett på mosjonistene der. Nei, jeg logger av (fra å se på TV) og logger på igjem 1845 eller noe.

 

Paasche og Kaggis kunne til og med fått Maridalen til å virke spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Det har vært mye kritikk fra de som er virkelig sykkelinteresserte mot Paasche, kaggis og TV2 generelt. Uten dem nå ville dette vært helt "useelig". Kunne like godt dratt inn i Maridalen og sett på mosjonistene der. Nei, jeg logger av (fra å se på TV) og logger på igjem 1845 eller noe.

Spør du meg kunne de tatt denne kritikken å kjøre den langt inn i rattata.

 

Ingen kunne presentert sykkel på en slik måte som kaggis og paasche. De som ikke er fornøyd finner uansett bedre kanaler å følge med på, men for oss som er sånn halvveis interessert er tv2-s dekning tilnærmet perfekt.

Lenke til kommentar

Hvorfor sender de ikke ned 2-3-4 mann som hjelper han opp? Rodrigues har JO FAEN IKKE GJORT EN DRITT HELE TDF. Fikk faen LITT hjelp på halen av feltet. Finn deg et nytt lag du Aleksander, som faktisk har noe i huet. Fy faen for noe møkk.

 

Fordi om de sender ned ryttere så kan han ikke ligge i dragsuget av bilene sånn han gjorde, da må de legge seg ut til venstre. Da er det mye greiere å bare kjøre alene i dragsuget. Kristoff ville ikke ha hjelp.

 

Utrolig uheldig i dag med punktering selv og så han ene opptrekkeren, men for en tour av Kristoff! Synd det nå er så alt for lenge til neste gang.

Lenke til kommentar

 

Det har vært mye kritikk fra de som er virkelig sykkelinteresserte mot Paasche, kaggis og TV2 generelt. Uten dem nå ville dette vært helt "useelig". Kunne like godt dratt inn i Maridalen og sett på mosjonistene der. Nei, jeg logger av (fra å se på TV) og logger på igjem 1845 eller noe.

Spør du meg kunne de tatt denne kritikken å kjøre den langt inn i rattata.

 

Ingen kunne presentert sykkel på en slik måte som kaggis og paasche. De som ikke er fornøyd finner uansett bedre kanaler å følge med på, men for oss som er sånn halvveis interessert er tv2-s dekning tilnærmet perfekt.

Har du ikke fått med deg at det er VACCHI OG ADAMSSON som gjelder? Jeg skjønner kritikken mot TV2, men samtidig gjør de det mye mer folkelig. Og de drar med seg folk som normalt ikke ville sett på sykkel. I tillegg skal det noe til å kun ha sportslig fokus i 5 timer hver dag.

 

Når kaggis gir seg kan jo kaggis junior overta. En litt annen type, men ganske kul humor på han. Synd det ikke ordnet seg for Kristoff i går. Jeg trodde han hadde det. Helt til jeg så at den målstreken kommer jo aldri.

 

En strålende tour er over. Det er heldigvis ikke lenge til vueltaen. Pleier ikke å se den, men i år skal jeg med så mye interessant på startstreken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...