Hansoen Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hvorfor sender de ikke ned 2-3-4 mann som hjelper han opp? Rodrigues har JO FAEN IKKE GJORT EN DRITT HELE TDF. Fikk faen LITT hjelp på halen av feltet. Finn deg et nytt lag du Aleksander, som faktisk har noe i huet. Fy faen for noe møkk. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Tragisk! Jaja. han er vell låst et år til, men SÅ blir det nytt lag på Alex! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Haha, var det meninga at do-samtalen skulle på lufta? Morsomt iallefall. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hehe. Greit nok, var tross alt 2 punkteringer på laget. Kittel har jo et svært tog, Alex må nesten gjøre det på egenhånd, såvidt bak! GODT JOBBET ALEX! Tusen takk for en fantastisk Tour! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Ja, det hadde vært interessant å se hva han hadde fått til i et lag med et skikkelig tog. At han kommer på andre plass i to av de finalene Kittel er med i, og Kittel ikke er med i de han har vunnet, sier vel sitt om hvor mye det betyr. Det gjør jo Cavendish-toget og. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Det har vært mye kritikk fra de som er virkelig sykkelinteresserte mot Paasche, kaggis og TV2 generelt. Uten dem nå ville dette vært helt "useelig". Kunne like godt dratt inn i Maridalen og sett på mosjonistene der. Nei, jeg logger av (fra å se på TV) og logger på igjem 1845 eller noe. Paasche og Kaggis kunne til og med fått Maridalen til å virke spennende. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Det kommer til å bli veldig trist den dagen Kaggis gir seg. Det vil aldri bli det samme uten denne duoen. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Det har vært mye kritikk fra de som er virkelig sykkelinteresserte mot Paasche, kaggis og TV2 generelt. Uten dem nå ville dette vært helt "useelig". Kunne like godt dratt inn i Maridalen og sett på mosjonistene der. Nei, jeg logger av (fra å se på TV) og logger på igjem 1845 eller noe. Spør du meg kunne de tatt denne kritikken å kjøre den langt inn i rattata. Ingen kunne presentert sykkel på en slik måte som kaggis og paasche. De som ikke er fornøyd finner uansett bedre kanaler å følge med på, men for oss som er sånn halvveis interessert er tv2-s dekning tilnærmet perfekt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Det kommer til å bli veldig trist den dagen Kaggis gir seg. Det vil aldri bli det samme uten denne duoen. Om ikke han allerede har fått en riddermedalje (Ridder av Kong Haralds Bord, eller hva den nå heter) så burdeh han få den når han gir seg, ASAP. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Det innslaget om Jens... forbanna ninja-løker *snufs* Og det avslutningsinnslaget av Paasche... TV2 har rett og slett satt lista pokker så høyt når det kommer til Touren og idrettsarrangement generelt. Chapeau! Endret 27. juli 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Feels..... Ikke bare at TDF er over, men det innslaget med Jens Voigt, det med Hushovd, og det på slutten med alle sammen... Shit.. Jaja, vi snakkes vel her i November igjen Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Fantastisk tour i år også, disse 3 ukene gikk alt for raskt. Ble litt rørt når Paasche og co. skulle takke Thor Hushovd. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hvorfor sender de ikke ned 2-3-4 mann som hjelper han opp? Rodrigues har JO FAEN IKKE GJORT EN DRITT HELE TDF. Fikk faen LITT hjelp på halen av feltet. Finn deg et nytt lag du Aleksander, som faktisk har noe i huet. Fy faen for noe møkk. Fordi om de sender ned ryttere så kan han ikke ligge i dragsuget av bilene sånn han gjorde, da må de legge seg ut til venstre. Da er det mye greiere å bare kjøre alene i dragsuget. Kristoff ville ikke ha hjelp. Utrolig uheldig i dag med punktering selv og så han ene opptrekkeren, men for en tour av Kristoff! Synd det nå er så alt for lenge til neste gang. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 I etterpåklokskapens navn kan vi vel si at Kristoff startet spurten for tidlig. Men vanvittig bra debut i TDF. Gleder meg til neste år allerede, håper vi da også får med en skadefri Boasson Hagen i toppform. Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Det har vært mye kritikk fra de som er virkelig sykkelinteresserte mot Paasche, kaggis og TV2 generelt. Uten dem nå ville dette vært helt "useelig". Kunne like godt dratt inn i Maridalen og sett på mosjonistene der. Nei, jeg logger av (fra å se på TV) og logger på igjem 1845 eller noe.Spør du meg kunne de tatt denne kritikken å kjøre den langt inn i rattata. Ingen kunne presentert sykkel på en slik måte som kaggis og paasche. De som ikke er fornøyd finner uansett bedre kanaler å følge med på, men for oss som er sånn halvveis interessert er tv2-s dekning tilnærmet perfekt. Har du ikke fått med deg at det er VACCHI OG ADAMSSON som gjelder? Jeg skjønner kritikken mot TV2, men samtidig gjør de det mye mer folkelig. Og de drar med seg folk som normalt ikke ville sett på sykkel. I tillegg skal det noe til å kun ha sportslig fokus i 5 timer hver dag. Når kaggis gir seg kan jo kaggis junior overta. En litt annen type, men ganske kul humor på han. Synd det ikke ordnet seg for Kristoff i går. Jeg trodde han hadde det. Helt til jeg så at den målstreken kommer jo aldri. En strålende tour er over. Det er heldigvis ikke lenge til vueltaen. Pleier ikke å se den, men i år skal jeg med så mye interessant på startstreken. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 I etterpåklokskapens navn kan vi vel si at Kristoff startet spurten for tidlig. Men vanvittig bra debut i TDF. Gleder meg til neste år allerede, håper vi da også får med en skadefri Boasson Hagen i toppform. Nå syklet vel Kristoff også touren i fjor? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Kristoff var med i fjor ja. Privatligaen var lette saker. Kjedelig at jeg kun var noen få poeng unna kokkekniven på tempoen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 Ga litt opp på manager allerede etter første etappe når jeg med Cavendish, Gerrans og OPQS-sportssjef endte totalt i bakleksa. Blir bedre til neste år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Nydelig TdF i år. Lite spennende om seieren, men bak var det herlig. Fantastisk med 2 seire til Kristoff og. Neste år blir også de tre andreplassene til seire! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå