Enrich77 Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 Sjukt at Horner tar tak i dette, men litt artig også. Med tanke på vueltaen i fjor må jeg jo håpe at Nibbles tar han til slutt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 Haha, Nibali er overlegen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 Haha, for en dum kjerring. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 Nibali er bare for god, for håpe haien ikke har spist noe bunnslam Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 Gikk relativt treigt oppover, så tviler sterkt på at Nibali er dopa. Var det det 3min+ han var treigere enn f.eks Bjarne Riis opp samme stigning. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 Nibali brukte 37:25 opp Hautacam, noe som gir han den 26. raskeste tiden. Selv om han hadde blitt distansert av EPO-generasjonen midt på nittitallet så er det rimelig kjapt. Tiden hans er i grenseland; ikke raskt nok til at varsellampene lyser, men likevel fort nok til å bli stilt noen spørsmål ved. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2014 Når jeg ser på gamle sykkelklipp fra "epo dagene" så ser det ut som folk har en skikkelig langspurt opp hele fjellet, i dag ser det skikkelig teit ut sammenlignet med dagens sykling. Husker veldig godt Hautacam i 2000 med Armstrong, min første hele Tour de France etappe jeg så. Vi får vel aldri vite svaret, men hadde vært moro å se hvor sterk Contador/Froome hadde vært i forhold til Nibali i årets tour. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2014 Ser ut som at vi har tatt alt Tour de France været Veldig lite sol i år i forhold til tidligere. Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Moe boring etappe så langt. Blir vel snart litt spenning. For øvrig har jeg lest mye stygt om Valverde i år. Har jo nærmest blitt mobbet. Enkelte krever jo nærmest at han ikke bør vise seg i TdF eller andre GT igjen. Liker ikke dette. Kan da behandle fyren med respekt selv om Nairo er bedre? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Evig eies kun en dårlig rykte. Edit: Hvorfor satse på en gammel blooddoper som aldri har vert på pallen i TDF, når man har en så langt dopinfri ung stjerne som har en 2 plass og vise til, kun slått av Froome i kanonslag. Endret 26. juli 2014 av guttorm Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Moe boring etappe så langt. Blir vel snart litt spenning. For øvrig har jeg lest mye stygt om Valverde i år. Har jo nærmest blitt mobbet. Enkelte krever jo nærmest at han ikke bør vise seg i TdF eller andre GT igjen. Liker ikke dette. Kan da behandle fyren med respekt selv om Nairo er bedre? Har det noe med Nairo å gjøre da? Nå vet jeg ikke hva han er mobbet for/hva du referere til, men han har jo generelt dårlig rykte pga Puerto/ Fuentes tullet. Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Noen har sagt at han burde pelle seg ut av touren siden Nairo ville gjort en mye bedre figur. Det der med Fuentes er da gamle greier. Dessverre later det til at han har "kollapset" på tempoen også nå. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Gammel doper som står i veien for en av de mest underholdende rytterne. Jeg sier ; Fuck off Valverde. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Kjedelig tour i år, var jo aldri ett snev av konkurranse i år. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 Ser damene har blandet seg inn nå... synes det er bra. Hvorfor ikke kjøre alle ritt parallelt? La damene sykle samme distanse (kanskje en del kortere) og starte noen timer tidligere... på den måten får publikum mye mer valuta for pengene samtidig som det vil utvikle damesyklingen. 1 Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 Det har vært mye kritikk fra de som er virkelig sykkelinteresserte mot Paasche, kaggis og TV2 generelt. Uten dem nå ville dette vært helt "useelig". Kunne like godt dratt inn i Maridalen og sett på mosjonistene der. Nei, jeg logger av (fra å se på TV) og logger på igjem 1845 eller noe. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 Har lyst å takke Kaggis og Paasche jeg, for nok et fantastisk 3 ukers ritt, det er litt av en jobb de gjør! 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 Ser damene har blandet seg inn nå... synes det er bra. Hvorfor ikke kjøre alle ritt parallelt? La damene sykle samme distanse (kanskje en del kortere) og starte noen timer tidligere... på den måten får publikum mye mer valuta for pengene samtidig som det vil utvikle damesyklingen. Støtter denne. Kan bli økende interesse for sporten, samt at publikum får mer å se på. Det overrasker meg ikke hvis flere kvinnelige syklister kan måle seg med noen av de mannlige TdF-syklistene Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) fAEN, maks uflaks altså. Rodrigez, minner mest om komiske Ali. Endret 27. juli 2014 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå