Gå til innhold

Tour de France 2014

Stonemeister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nibali brukte 37:25 opp Hautacam, noe som gir han den 26. raskeste tiden.

Selv om han hadde blitt distansert av EPO-generasjonen midt på nittitallet så er det rimelig kjapt.

Tiden hans er i grenseland; ikke raskt nok til at varsellampene lyser, men likevel fort nok til å bli stilt noen spørsmål ved.

post-172997-0-47103400-1406221711_thumb.png

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg ser på gamle sykkelklipp fra "epo dagene" så ser det ut som folk har en skikkelig langspurt opp hele fjellet, i dag ser det skikkelig teit ut sammenlignet med dagens sykling. Husker veldig godt Hautacam i 2000 med Armstrong, min første hele Tour de France etappe jeg så.

Vi får vel aldri vite svaret, men hadde vært moro å se hvor sterk Contador/Froome hadde vært i forhold til Nibali i årets tour.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Moe boring etappe så langt. Blir vel snart litt spenning.

For øvrig har jeg lest mye stygt om Valverde i år. Har jo nærmest blitt mobbet. Enkelte krever jo nærmest at han ikke bør vise seg i TdF eller andre GT igjen. Liker ikke dette. Kan da behandle fyren med respekt selv om Nairo er bedre?

Lenke til kommentar

Moe boring etappe så langt. Blir vel snart litt spenning.

For øvrig har jeg lest mye stygt om Valverde i år. Har jo nærmest blitt mobbet. Enkelte krever jo nærmest at han ikke bør vise seg i TdF eller andre GT igjen. Liker ikke dette. Kan da behandle fyren med respekt selv om Nairo er bedre?

Har det noe med Nairo å gjøre da? Nå vet jeg ikke hva han er mobbet for/hva du referere til, men han har jo generelt dårlig rykte pga Puerto/ Fuentes tullet.

Lenke til kommentar

Ser damene har blandet seg inn nå... synes det er bra.

Hvorfor ikke kjøre alle ritt parallelt?

La damene sykle samme distanse (kanskje en del kortere) og starte noen timer tidligere... på den måten får publikum mye mer valuta for pengene samtidig som det vil utvikle damesyklingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det har vært mye kritikk fra de som er virkelig sykkelinteresserte mot Paasche, kaggis og TV2 generelt. Uten dem nå ville dette vært helt "useelig". Kunne like godt dratt inn i Maridalen og sett på mosjonistene der. Nei, jeg logger av (fra å se på TV) og logger på igjem 1845 eller noe.

Lenke til kommentar

Ser damene har blandet seg inn nå... synes det er bra.

Hvorfor ikke kjøre alle ritt parallelt?

La damene sykle samme distanse (kanskje en del kortere) og starte noen timer tidligere... på den måten får publikum mye mer valuta for pengene samtidig som det vil utvikle damesyklingen.

Støtter denne. Kan bli økende interesse for sporten, samt at publikum får mer å se på. Det overrasker meg ikke hvis flere kvinnelige syklister kan måle seg med noen av de mannlige TdF-syklistene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...